Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@13:03:15 GMT

ترمیم پل عنافچه به ملاثانی تا 2 ماه آینده

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۶۹۹۳/ترمیم_پل_عنافچه_به_ملاثانی_تا_۲_ماه_آینده

ترمیم پل عنافچه به ملاثانی تا 2 ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس، کاظم‌نسب الباجی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون، کیامرث حاجی‌زاده مدیرکل مدیریت بحران خوزستان و جمعی از مسؤولان محلی امروز از دهستان عنافچه واقع در شهرستان باوی، بازدید کردند.

 

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان در این بازدید از دستور استاندار برای ساخت پل عنافچه به ملاثانی خبر داد و گفت: نشستی نیز به ریاست استاندار خوزستان برای تامین اعتبار پروژه پل در هفته آینده تشکیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

حاجی زاده ادامه داد: پل شناور عنافچه که در بارندگی‌های اخیر قسمتی از آن تخریب شد، ظرف دو هفته آینده ترمیم می‌شود.

وی گفت: فکر می‌کنم باتوجه به سازوکاری که استاندار، رییس برنامه و بودجه و دیگر مسئولان در نظر گرفته اند ظرف 2 ماه آینده پروژه ساخت پل را کلنگ زنی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، پل شناور غدیر که راه ارتباطی دهستان عنافچه با ملاثانی و مناطق دیگر است، در بارندگی‌های اخیر به علت بالا آمدن سطح آب رودخانه به زیر آب رفته و تردد ساکنان منطقه را مختل کرد.

این پل شناور که توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران روی رودخانه کارون نصب شده است، هر بار پس از بارش باران تا مدت‌ها بعد از آن به زیر آب می‌رود و ساکنان منطقه و به‌ویژه دانش‌آموزان و معلمان مجبور می‌شوند از قایق‌های محلی غیر استاندارد برای جابه‌جایی استفاده کنند.

احداث یک پل ثابت از اهمیت ویژه‌ای در رونق اقتصادی و تردد مردم باوی و به‌ویژه دهستان عنافچه با 31 روستا و جمعیتی حدود 12 هزار نفر دارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۹۹۳/ترمیم_پل_عنافچه_به_ملاثانی_تا_۲_ماه_آینده را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: