Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@03:57:16 GMT

۲۸ هزار تن کود شیمیایی بهاره در بین کشاورزان زنجانی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۷۰۰۳/۲۸_هزار_تن_کود_شیمیایی_بهاره_در_بین_کشاورزان_زنجانی_توزیع_شد

۲۸ هزار تن کود شیمیایی بهاره در بین کشاورزان زنجانی توزیع شد

مدیر زراعت استان زنجان با اشاره به توزیع ۲۸ هزار تن کود شیمیایی بهاره در استان زنجان گفت: نسبت به سال گذشته در توزیع کود شیمیایی در سطح استان زنجان ۱۰ درصد افزایش توزیع داشتیم.

حسین عامری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به توزیع بهاره کود‌های شیمیایی در استان زنجان اظهار داشت: امسال 28 هزار تن از انواع کود‌های شیمیایی در بین کشاورزان استان زنجان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توزیع انواع کودهای شیمیایی در بین کشاورزان عنوان کرد: 26 هزار تن کود ازته و کود اوره٬ هزار و 300 تن کود فسفات برای کشت بهاره و 350 تن کود پتاسیم در بین کشاورزان توزیع شده است.

مدیر زراعت جهاد کشاورزی استان زنجان به میزان افزایش توزیع کود در بین کشاورزان ابراز کرد: نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش توزیع کود شیمیایی در سطح استان زنجان داشته‌ایم.

وی با اشاره به بیشترین نوع مصرف کود‌های شیمیایی در استان زنجان افزود: بیشترین نوع مصرف کود‌های شیمیایی کود ازته و اوره است و کشاورزان برای دریافت کود به عوامل توزیع مراجعه کرده و کود را دریافت می‌کنند.

عامری تصریح کرد: لیستی که برای دریافت کود در اختیار مراکز توزیع استان قرار می‌گیرد با توجه به سطح کشت و زیر کشتی که کشاورزان دارند میزان مصرف آنان به راحتی در اختیارشان قرار می‌گیرد و هیچ مشکلی از نظر تامین کود در استان نداریم.

وی با اشاره به میزان مصرف در هکتار کشاورزان از کود‌های شیمیایی گفت: میزان مصرف در هکتار برای کشاورزان توضیح داده شده و توصیه‌های لازم ارائه می‌شود.

مدیر زراعت جهاد کشاورزی استان زنجان عنوان کرد: به همه کشاورزان تاکید شده که به صورت کود ریختن در داخل چاه‌های عمیق کوددهی را انجام ندهند و تا این لحظه در داخل استان هیچ گزارشی در این خصوص نشده است.

انتهای پیام/

R41375/P1336/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۰۰۳/۲۸_هزار_تن_کود_شیمیایی_بهاره_در_بین_کشاورزان_زنجانی_توزیع_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: