Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@08:54:03 GMT

در مراسمی از یُسرا سلیمانی نوجوان نابغه فنوجی تجلیل شد+گزارش

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۷۰۴۴/در_مراسمی_از_ی_سرا_سلیمانی_نوجوان_نابغه_فنوجی_تجلیل_شد_گزارش

‍‍‍‍‍‍

یُسرا سلیمانی دانش آموز پایه پنجم ابتدایی ،سال گذشته در مسابقات جهانی چرتکه در مالزی ، از بین دوهزار و ۲۰۰ نفر دانش آموز شرکت کننده از هفتاد وپنج کشورجهان ، توانست قهرمان این رقابت شود

یُسرا سلیمانی در دو سال متوالی در  سالهای  (۲۰۱۷_۲۰۱۶) موفق شد در مسابقات جهانی چرتکه شرکت کند و در هر دوسال توانست در این مسابقات که به مسابقات یوسی مَس ucmas معروف است رتبه نخست جهانی را بدست اورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پدر یُسرا سلیمانی در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت:یُسرا از هوش و‌استعداد بالایی برخوردار است بطوری که یسرا میتواند ۲۰۰سوال ریاضی را در کمتراز ۸دقیقه حل کند.

پدر یسرا افزود:یسرا در دوسطح از مسابقات یعنی سطح اینترA و اینترB جهانی شرکت کرده است و هر دوسال هم در هر دوسطح قهرمان جهان شده است.

یسرا سلیمانی علاوه بر اینکه قهرمان مسابقات جهانی چرتکه امارات متحده و مالزی شده است بلکه او قهرمان‌مسابقات چرتکه‌‌کشوری نیز هست
یسرا سلیمان بومی استان سیستان و‌بلوچستان و شهرستان فنوج ، هم اکنون در استان‌گلستان مشغول به تحصیل است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۰۴۴/در_مراسمی_از_ی_سرا_سلیمانی_نوجوان_نابغه_فنوجی_تجلیل_شد_گزارش را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: