Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@12:49:40 GMT

قتل 3 عضو یک خانواده در استان کرمانشاه/ قاتل متواری شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۷۵۵۵/قتل_۳_عضو_یک_خانواده_در_استان_کرمانشاه_قاتل_متواری_شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ، از قتل سه عضو یک خانواده در روستای «کله هویی» از توابع شهرستان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایرنا؛ پایگاه خبری پلیس شامگاه جمعه به نقل از سرهنگ «محمدرضا آمویی» اظهار داشت: حوالی ساعت 20 امشب (جمعه 16 آذر) فردی با یک دستگاه خودرو پژو پارس به درب یکی از منازل روستای کله هویی مراجعه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این فرد پس از باز شدن درب منزل، به روی اعضای این خانواده آتش گشود و همه را به رگبار بست.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: در این حادثه پدر 48 ساله و دختر و پسر 23 ساله خانواده به قتل رسیده و مادر این خانواده نیز از ناحیه مچ پا زخمی شد.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه تصریح کرد: تلاش برای دستگیری قاتل و کشف علت و انگیزه وقوع این حادثه با جدیت ادامه دارد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۵۵۵/قتل_۳_عضو_یک_خانواده_در_استان_کرمانشاه_قاتل_متواری_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: