Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-29@14:00:01 GMT

پرونده قتل عام 8 نفر در ایرانشهر به معاون اول قوه قضائیه ارسال شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۷۵۵۶/پرونده_قتل_عام_۸_نفر_در_ایرانشهر_به_معاون_اول_قوه_قضائیه_ارسال_شد

پرونده قتل عام 8 نفر در ایرانشهر به معاون اول قوه قضائیه ارسال شد

خبرگزاری میزان- خانی گفت: پرونده قتل عام 8 نفر در ایرانشهر در راستای ماده 356 قانون مجازات اسلامی توسط رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان به دفتر معاونت اول قوه قضائیه ارسال شد. خانی دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به پرونده قتل عام 8 نفر در ایرانشهر گفت: با توجه به عدم مراجعه اولیای دم جهت اجرای حکم قصاص، این پرونده در راستای ماده 356 قانون مجازات اسلامی توسط رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان به دفتر معاونت اول قوه قضائیه ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است؛ طبق ماده 356 اگر مقتول یا مجنیٌ‌علیه یا ولی دمی که صغیر یا مجنون است ولی نداشته باشد و یا ولی او شناخته نشود و یا به او دسترسی نباشد، ولی او، مقام رهبری است و رئیس قوه قضائیه با استیذان از مقام رهبری و در صورت موافقت ایشان، اختیار آن را به دادستان‌های مربوط تفویض می‌كند.

به گزارش خبرگزاری میزان، 20 دی ماه سال گذشته خبری مبنی بر قتل عام 8 نفر در ایرانشهر از توابع استان سیستان و بلوچستان منتشر شد.
سردار حسین رحیمی رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان ساعاتی بعد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری میزان، در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت 12 ظهر ماموران پلیس در تماس کارمند اداره بهداشت در جریان وقوع جنایتی خونین در روستای نصرآباد ایرانشهر قرار گرفتند. با حضور ماموران در محل آنها با جسد خونین 5 کودک، دو زن و یک مرد روبرو شدند.
وی ادامه داد: کارمند اداره بهداشت در تحقیقات اولیه ادعا کرد زمانی که برای تزریق واکسن هپاتیت به روستا آماده متوجه باز بودن در شده و پس از ورود به خانه با این اجساد روبرو شده و موضوع را به پلیس اطلاع داده است.

در همین زمینه : دو نفر از عوامل قتل عام 8 نفر در ایرانشهر دستگیر شدند
در همین زمینه: جزئیات قتل عام 8 نفر در ایرانشهر

در همین زمینه:عامل اصلی قتل عام 8 نفر در ایرانشهر در شهرستان میرجاوه دستگیر شد
انتهای پیام/


منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۵۵۶/پرونده_قتل_عام_۸_نفر_در_ایرانشهر_به_معاون_اول_قوه_قضائیه_ارسال_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: