Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@16:11:47 GMT

اهداء جهیزیه به 10 نوعروس دهگلانی با ارزش 600 میلون ریال

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۷۵۵۷/اهداء_جهیزیه_به_۱۰_نوعروس_دهگلانی_با_ارزش_۶۰۰_میلون_ریال

اهداء جهیزیه به 10 نوعروس دهگلانی با ارزش 600 میلون ریال

فرمانده سپاه دهگلان از اهداء جهیزیه به 10 نوعروس دهگلانی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محمد رضا حیدری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان در گفتگو با خبرنگار دهگلان شیدا اظهار داشت: به میمنت ایام الله دهه مبارک فجر 10 سری جهیزیه به نوعروسان در سطح شهرستان دهگلان اهداء  شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 وی عزت بخشیدن به قشر نیازمند جامعه یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی  دانست و گفت: امروز سپاه همه راهبردهای اساسی خود را بر اساس مردم داری و محرومیت زدایی برنامه ریزی کرده است.

 

حیدری درادامه افزود: ارزش این 10 قلم جهیزیه 600 میلیون ریال می باشد که توسط بسیج سازندگی دهگلان از محل اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدء تامین شده است.


 فرمانده سپاه دهگلان گفت: هر سری جهیزیه شامل یک دستگاه ماشین لباسشویی،تلویزیون،یخچال فریزر،اجاق گاز ودو تخته فرش می باشد که صبح امروز با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان دهگلان راهی روستاها  و به نوعروسان تحویل داده شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۵۵۷/اهداء_جهیزیه_به_۱۰_نوعروس_دهگلانی_با_ارزش_۶۰۰_میلون_ریال را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: