Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@07:44:56 GMT

اهدای ۸ هزار جهیزیه به زوج های جوان با مشارکت سپاه و کمیته امداد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۷۵۵۸/اهدای_۸_هزار_جهیزیه_به_زوج_های_جوان_با_مشارکت_سپاه_و_کمیته_امداد

اهدای ۸ هزار جهیزیه به زوج های جوان با مشارکت سپاه و کمیته امداد

قدس انلاین : معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: ۸ هزار جهیزیه با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه پاسداران به زوج های جوان نیازمند اهدا می شود.

 مصطفی خاکسار قهرودی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آستان قدس رضوی با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) ۸ هزار سری جهیزیه کامل برای شروع زندگی را به زوج‌های جوان نیازمند اهدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای حمایت از تولید داخلی اقلام این جهیزیه‌ها همگی از کالاهای ایرانی تهیه شده و همزمان با دهه کرامت به زوج‌های جوان تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد: یخچال، تلویزیون، گاز، ماشین لباسشویی، فرش، پنکه و دیگر اقلام مورد نیاز  از جمله کالاهای اصلی این جهیزیه‌ها است.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی تصریح کرد: استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، کرمانشاه، ایلام، هرمزگان، کردستان، خوزستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قم، اصفهان، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی ۱۴ استانی هستند که در آن به تازه عروس و دامادهای نیازمند جهیزیه اعطا می‌شود.

خاکسار اضافه کرد: علاوه بر ۸ هزار جهیزیه کاملی که در این ایام به زوجین نیازمند اعطا می‌شود، ۲ هزار و ۱۴۷ زوج محروم نیز از کمک هزینه نقدی خرید جهیزیه به صورت بلاعوض بهره‌مند خواهند شد.

وی تصریح کرد:  کمک هزینه خرید جهیزیه به زوج‌های نیازمند ۱۸ استان کشور اختصاص یافته است واستان‌های اردبیل، زنجان، بوشهر، فارس، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، گلستان، همدان، البرز، کهگیلویه و بویراحمد، مازنداران، گیلان، تهران، همدان، قزوین، یزد، سمنان و خراسان شمالی استان‌هایی هستند که شامل این طرح می‌شوند.

وی  گفت:  زوجینی که انتخاب می شوند یا از طرف ارگان‌های حمایتی مانند کمیته امداد و یا از طریق دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌های مختلف معرفی شدند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۵۵۸/اهدای_۸_هزار_جهیزیه_به_زوج_های_جوان_با_مشارکت_سپاه_و_کمیته_امداد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: