Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@19:24:01 GMT

سارق مسلح در درگیری با پلیس در اهواز به هلاکت رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۷۵۸۰/سارق_مسلح_در_درگیری_با_پلیس_در_اهواز_به_هلاکت_رسید

سارق مسلح در درگیری با پلیس در اهواز به هلاکت رسید

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی قاسم پور شامگاه پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: عوامل گشت کلانتری 14 حین گشت زنی به یک دستگاه پژو پارس سفید با سه نفر سرنشین مشکوک شده و دستور توقف دادند.
وی با بیان اینکه سرنشینان این خودرو مسلح بودند افزود: یکی از سرنشینان خودرو با اسلحه جنگی کلاشینکف به سمت ماموران تیراندازی کرد که با اقدام متقابل ماموران نیروی انتظامی مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاسم پور افزود: در این درگیری خودرو سارقان از ناحیه لاستیک و بدنه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و سارقان مسلح نیز در میدان اول کیان آباد خودرو پژو پارس را رها نموده و متواری شدند .
وی با تائید هلاکت یکی از سارقان مسلح بر اثر اصابت گلوله افزود:مابقی سارقان از محل متواری شدند که تلاش برای شناسایی و دستگیری آنها آغاز شده است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان بیان کرد: در بازرسی از خودروی پزو پارس که سرقتی می باشد یک خشاب کلاش با 30 فشنگ و یک عدد شوکر برقی و ابزار سرقت کشف شد.
7152/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۵۸۰/سارق_مسلح_در_درگیری_با_پلیس_در_اهواز_به_هلاکت_رسید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: