Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@14:31:04 GMT

اگر خاطر من رو می‌خوای بلند شو...

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۷۵۸۶/اگر_خاطر_من_رو_می_خوای_بلند_شو

‍‍‍‍‍‍

دریافت 4 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سریال، همزمان با قسمت بیست و پنجم سریال «بازی نقاب ها» ساخته سیروس حسن پور، تازه ترین تیزر این سریال همراه با نسخه ترکمنی ترانه «چه بگویم» رونمایی شد.

برگردان شعر به ترکمنی را حکیم بهرامی انجام داده و خوانندگی، نوازندگی، دوتار و کمانچه را آنه بردی وجدانی برعهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان سریال آمده است: دو طایفه ترکمن یکی در کار اسب و دیگری در کار گندم، بعد از سال ها نزاع و درگیری خونین تصمیم به مصالحه می گیرند و دو جوان از این دو طایفه که پدرهایشان به دست هم کشته شده اند با هم وصلت می کنند و...

آزیتا حاجیان، جعفر دهقان، منوچهر آذر، بابک انصاری، رحیم نوروزی، مهرداد ضیایی، فرهاد بشارتی، مهسا هاشمی، یلدا قشقایی، لیلا برخورداری، صفا آقاجانی، مینا نوروزی، سیما خضرآبادی، فاطمه حسینی، محمدحسین صفری، ندا حبیبی، حمیدرضا عرب سرخی، یونس طاهری، ابوالفضل مقصودلو، ابراهیم امیرخانی، رقیه یانسری، سمیه مظفری، شقایق زمانی، محمدجواد چاردولی، مریم عبادی، غلامرضا رضایی، محمد حسن رستمانی، کامران دهقان، علی اصغر کیانی، شهروز ایری، داوود سعیدی، حسن کریمیخان زند، مهلا احمدی فر در این سریال نقش آفرینی می کنند.

کد خبر 4448225 عطیه موذن

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۵۸۶/اگر_خاطر_من_رو_می_خوای_بلند_شو را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: