Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@07:57:13 GMT

دیدار وزرای خارجه اردن و مغرب با امیر قطر

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۷۵۹۷/دیدار_وزرای_خارجه_اردن_و_مغرب_با_امیر_قطر

وزرای خارجه اردن و مغرب امروز به صورت جداگانه با امیر قطر دیدار و درباره مسائل منطقه و برگزاری اجلاس اتحادیه عرب در اردن گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری فارس: «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر امروز یکشنبه میزبان «أیمن الصفدی» وزیر خارجه اردن و «صلاح الدین مزوار» وزیر خارجه مغرب بود.

خبرگزاری قطر «قنا» گزارش داد که الصفدی در این دیدار پیام شفاهی عبدالله دوم پادشاه اردن را به امیر قطر ابلاغ کرد و این پیام نیز مربوط به روابط دوجانبه و راهکارهای تقویت این روابط و نیز موضوعات مطرح در دستور کار بیست‌وهشتمین دور اجلاس سران عرب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر خارجه مغرب نیز پیام شفاهی پادشاه این کشور درباره روابط دوجانبه و توسعه این روابط را به امیر قطر ابلاغ کرد.

سفر وزیران خارجه اردن و مغرب به قطر در حالی است که اجلاس وزرای خارجه عرب فردا دوشنبه در اردن برگزار می‌شود و قرار است بیست‌و هشتمین دور اجلاس سران عرب نیز روز چهارشنبه در منطقه بحرالمیت اردن برگزار شود و در این اجلاس اقدام مشترک عربی در مرحله کنونی، قضیه فلسطین و بحران‌های سوریه، لیبی و یمن بررسی خواهد شد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۵۹۷/دیدار_وزرای_خارجه_اردن_و_مغرب_با_امیر_قطر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: