Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@23:28:23 GMT

انفجار تانکر حمل سوخت در محور ایذه - دهدز/۴ خودرو آتش گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۷۶۴۲/انفجار_تانکر_حمل_سوخت_در_محور_ایذه_دهدز_۴_خودرو_آتش_گرفتند

انفجار تانکر حمل سوخت در محور ایذه - دهدز/۴ خودرو آتش گرفتند

اهواز - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از منفجر شدن تانکر حمل سوخت در محور ایذه - دهدز در استان خوزستان خبر داد.

غلام عباس بهرامی نیا در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۸:۲۰ امروز در ۲۰ کیلومتری محور ایذه به سمت دهدز، یک خودروی سواری ۴۰۵ به علت عدم کنترل به یک تانکر حمل سوخت اصابت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تصادف ابتدا منجر به آتش گرفتن سواری می شود و بلافاصله شعله های آن به تانکر حمل سوخت سرایت می کند و انفجار در تانکر صورت می گیرد. در همین حین این آتش که به علت انفجار مهیب در تانکر وسعت پیدا کرده بود، به دو وسیله نقلیه دیگر نیز سرایت می کند و باعث آتش گرفتن آنها نیز می شود.

بهرامی نیا ادامه داد: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان ایذه منتقل شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: خوشبختانه محور ایذه – دهدز بعد از ایمن سازی توسط پلیس راه و مأموران راهداری، بازگشایی شده و هم اکنون تردد در آن جریان دارد.

این در حالی است که فرماندار ایذه اعلام کرده است که در این حادثه ۱۰ نفر مصدوم شده اند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۶۴۲/انفجار_تانکر_حمل_سوخت_در_محور_ایذه_دهدز_۴_خودرو_آتش_گرفتند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: