Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@08:51:02 GMT

آخرین اخبار انتخابات ریاست‌جمهوری را در کانال تلگرام «آفتاب‌نیوز» دریافت کنید+لینک عضویت

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۷۸۶۸/آخرین_اخبار_انتخابات_ریاست_جمهوری_را_در_کانال_تلگرام_آفتاب_نیوز_دریافت_کنید_لینک_عضویت

مخاطبان می‌توانند آخرین اخبار انتخابات ریاست‌جمهوری را در کانال تلگرام آفتاب‌نیوز دریافت کنند. آفتاب‌‌نیوز : مخاطبان می‌توانند مهم‌ترین اخبار روز ایران و جهان و همچنین آخرین اخبار انتخابات ریاست‌جمهوری را در کانال تلگرام آفتاب‌نیوز دریافت کنند.
برای عضویت در کانال تلگرام پایگاه خبری-تحلیلی «آفتاب‌نیوز» روی این «لـیـنـک» کلیک کرده و وارد کانال تلگرام «آفتاب‌نیوز» شوید و گزینه join (پیوستن) را بزنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۸۶۸/آخرین_اخبار_انتخابات_ریاست_جمهوری_را_در_کانال_تلگرام_آفتاب_نیوز_دریافت_کنید_لینک_عضویت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: