Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@10:15:10 GMT

کیف‌های جذاب ستاره‌های زن سینمای ایران +عکس ها

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۷۸۸۲/کیف_های_جذاب_ستاره_های_زن_سینمای_ایران_عکس_ها

کیف‌های جذاب ستاره‌های زن سینمای ایران +عکس ها

رکنا: تیپ و استایل بازیگران زن ایرانی همواره مورد توجه هواداران قرار می‌گیرد و بسیاری از افراد از مدل لباس‌های آن‌ها ایده میگیرند.

مجموعه‌ای از مدل کیف‌های شیک بازیگران مشهور ایرانی مانند نیوشا ضیغمی، سحر قریشی، الهام حمیدی، یکتا ناصر، هستی مهدوی و... را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

اگر اهل ایده گرفتن از استایل بازیگران زن ایرانی هستید و دوست دارید بدانید بازیگر Actor مورد علاقه‌تان چه مدل کیف ‌هایی استفاده می‌کنند تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۸۸۲/کیف_های_جذاب_ستاره_های_زن_سینمای_ایران_عکس_ها را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: