Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@19:00:11 GMT

خرید بیش از 90 درصدی کلزا در مازندران/ رشد 4 برابری نسبت به سال ‌95

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۷۸۹۳/خرید_بیش_از_۹۰_درصدی_کلزا_در_مازندران_رشد_۴_برابری_نسبت_به_سال_۹۵

خرید بیش از 90 درصدی کلزا در مازندران/ رشد 4 برابری نسبت به سال ‌95

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو گفت: بیش از 90 درصد از دانه‌های روغنی کلزا در مازندران خریداری شده و روزهای پایانی خرید را سپری می‌کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سیدمحمد جعفری در گفت‌وگو با بلاغ اظهار کرد: از آغاز فصل خرید دانه روغنی کلزا تاکنون، میزان 16 هزار و 617 تن کلزا از کشاورزان مازندران، خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در سال زراعی جاری، این میزان خرید دانه روغنی کلزا از کشاورزان مازندران،حاکی از رشد 4 برابری نسبت به سال قبل است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته تاکنون، مبلغ 155 میلیارد و 677 میلیون ریال از مطالبات کلزاکاران مازندران از طریق بانک کشاورزی پرداخت شد.

جعفری تصریح کرد: بیش از 90 درصد از دانه‌های روغنی کلزا در مازندران خریداری شده و روزهای پایانی خرید را سپری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بهشهر با سه مرکز خرید و 36 درصد از کل خرید بیشترین سهم را در خرید دانه روغنی کلزا در مازندران را به خود اختصاص داد، اضافه کرد: سورک و انبار نودهک نکا نیز به‌ترتیب با 18 و 10 درصد، در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور در پایان با بیان اینکه به‌ازای هر کیلو دانه کلزا با افت رطوبتی 10 درصد و ناخالصی دو درصد، مبلغ 2 هزار و 783 تومان به کشاورزان پرداخت شد، متذکر شد: تا زمانی‌که کشاورزان، کلزا برای تحویل داشته باشند، مراکز خرید دائر و آماده پذیرش هستند. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۸۹۳/خرید_بیش_از_۹۰_درصدی_کلزا_در_مازندران_رشد_۴_برابری_نسبت_به_سال_۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: