Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@21:28:48 GMT

راه اندازی پرواز اراک -تهران

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۷۹۶۹/راه_اندازی_پرواز_اراک_تهران

راه اندازی پرواز اراک -تهران

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اراک؛ مدیر فرودگاه اراک گفت: طی مطالعات صورت گرفته و برنامه ریزی های انجام شده قرار است در هفته های آتی پرواز اراک -تهران در دو نوبت صبح و عصر انجام پذیرد.
حسینی افزود:در حال حاضرهر هفته پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه اراک به مقصد مشهد ،عسلویه و عتبات عالیات انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در سال 95 مبلغ 4و نیم میلیارد تومان از اعتبار شرکت فرودگاهها صرف بهسازی فرودگاه اراک شده اضافه کرد:500 هزار میلیون تا یک میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بهسازی فرودگاه اراک و ترمیم فضای ترمینال مسافربری آن نیاز است.مدیر فرودگاه اراک همچنین گفت:در سال95تعداد 20 هزار مسافر از طریق فرودگاه اراک جابجا شده است انتهای خبر /ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۹۶۹/راه_اندازی_پرواز_اراک_تهران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: