Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@16:16:04 GMT

۸۰۰۰ شاخه گل طبیعی قاچاق در شهرستان عسلویه کشف شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۰۲۴/۸۰۰۰_شاخه_گل_طبیعی_قاچاق_در_شهرستان_عسلویه_کشف_شد

۸۰۰۰ شاخه گل طبیعی قاچاق در شهرستان عسلویه کشف شد

رئیس پلیس شهرستان عسلویه گفت: در راستای مبارزه قاطع با قاچاق کالا، ۸ هزار شاخه گل طبیعی به ارزش ۳ میلیارد ریال در شهرستان عسلویه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، سرهنگ سهام صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه با تاکید بر مبارزه قاطع با قاچاق کالا اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی، تمام نقاط عسلویه مورد رصد پلیس قرار دارد و امکان جابجایی کالای بدون هویت گمرکی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کشف کالای قاچاق در عسلویه خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی عسلویه با برنامه‌ریزی جامع، مبارزه با قاچاق کالا را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار داده است.

رئیس پلیس عسلویه از کشف 3 میلیارد ریال گل طبیعی قاچاق در عسلویه خبرداد و افزود: ماموران هنگام گشت زنی در شهر عسلویه به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

صالحی افزود: ماموران انتظامی پس از توقف و بازرسی از کامیون یاد شده هشت هزار بوته گل طبیعی خارجی را که به صورت غیر قانونی وارد کشور شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه ارزش این کالای قاچاق را 3 میلیارد ریال دانست و بیان کرد: ارزش گل قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان مربوط سه میلیارد ریال برآورد شده است و در این زمینه یک نفر دستگیر و به همراه خودرو و کالای کشف شده به پلیس آگاهی منتقل شد.

انتهای پیام/

R41363/P41362/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۰۲۴/۸۰۰۰_شاخه_گل_طبیعی_قاچاق_در_شهرستان_عسلویه_کشف_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: