Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-20@00:04:42 GMT

قیمت ضبط خودرو چقدر است؟ + جدول قیمت

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۰۳۸/قیمت_ضبط_خودرو_چقدر_است_جدول_قیمت

قیمت ضبط خودرو چقدر است؟ + جدول قیمت

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، در کنار خرید خودرو به خصوص خودروهای تولید داخل، خرید سیستم صوت و پخش خودرو یکی از جذابترین کارهای ممکن است.

در سال‌های اخیر که خودروها از سیستم‌های صوتی بسیار پیشرفته بهره می‌برند، صاحبان خودروهای به‌روز ، آن‌چنان علاقه‌ای به خرید سیستم صوتی ندارند، اما صاحبان خودروهای داخلی علاقه به خرید سیستم صوتی دارند که بررسی بازار سیستم‌های میان رده نشان از آن دارد برای خرید یک دستگاه پخش خودرو باید 60 هزار تا یک میلیون تومان هزینه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودروکار

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۰۳۸/قیمت_ضبط_خودرو_چقدر_است_جدول_قیمت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: