Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@14:48:13 GMT

چهار کشتی گیر از فارس به اردوی تیم ملی نونهالان دعوت شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۱۸۹/چهار_کشتی_گیر_از_فارس_به_اردوی_تیم_ملی_نونهالان_دعوت_شدند

چهار کشتی گیر از فارس به اردوی تیم ملی نونهالان دعوت شدند

شیراز-ایرنا- از سوی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان، 36 کشتی گیر به اردوی تیم ملی دعوت شدند که در بین آنها چهار کشتی گیر استان فارس حضور دارند.

دبیر هیات کشتی فارس، شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امیر حسن صفر پور در وزن 38 کیلوگرم، محمد امین صفر پور در وزن 41 کیلو گرم، هادی محمدی در وزن 48 کیلو گرم و ابوالفضل حاجی وندی در وزن 85 کیلوگرم، چهارکشتی گیر دعوت شده از استان فارس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همایون همای پور بیان داشت: این اردو از فردا (یکشنبه) در شهرستان قزوین آغاز می شود و تا بیستم مهرماه 97 ادامه دارد.
وی اضافه کرد: کشتی گیران دعوت شده، تمرینات خود را زیر نظر عباس حاج کناری، نادر ناظری، محمد اصلانی، اکبر بهتری، مرتضی علیزاده و بیژن چنگیزی فر به عنوان مریبان تیم ملی، دنبال خواهند کرد.
همای پور ادامه داد: چهار کشتی گیر استان فارس زیر نظر هاشم صباعی، محمد قوی پنجه و مجتبی سیار پور مربیان این استان، تمرین های بسیار خوبی انجام داده اند و با آمادگی کامل راهی اردوی تیم ملی می شوند.
تیم ملی کشتی نونهالان ایران خود را برای رقابت های جهانی آماده می کند.
تیم ملی کشتی آزاد نونهالان ایران در نخستین دوره رقابت های آسیایی که مرداد ماه 97 درشهرستان کرج برگزار شد به مقام قهرمانی رسید.
7368 /6118

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۱۸۹/چهار_کشتی_گیر_از_فارس_به_اردوی_تیم_ملی_نونهالان_دعوت_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: