Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@17:28:52 GMT

تکذیب شایعه کاندیداتوری نوه آیت‌الله واعظ طبسی در کانادا

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۲۱۸/تکذیب_شایعه_کاندیداتوری_نوه_آیت_الله_واعظ_طبسی_در_کانادا

انتساب کاندیدای انتخابات کانادا به‌خانواده آیت‌الله واعظ طبسی تکذیب شد.

 به گزارش فارس ، چند روزی است، عکس تلفیقی از مرحوم آیت الله واعظ طبسی و دختر جوانی در فضای مجازی منتشر شده است که این خانم ساکن کانادا را نوه مرحوم واعظ طبسی معرفی می‌کند.

حجت‌الاسلام علی واعظ طبسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد درباره این شایعه گفت: این مسئله کذب محض است و شهرت ما واعظ طبسی بوده، در حالی که آن خانم طبسی‌نژاد است و هیچ نسبت فامیلی با خانواده مرحوم آیت‌الله طبسی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمن طبسی‌نژاد، یعنی همان خانمی که عکس او منتشر شده است نیز ضمن تکذیب این شایعه در اکانت شبکه اجتماعی خود نوشت: جای تاسف است که افرادی به‌دلیل اختلاف نظر سیاسی به‌جای گفت‌وگو در رابطه با اختلاف‌نظرها و تبلیغ برای دیدگاه خود شایعه‌پراکنی می‌کنند.

وی همچنین با انتشار عکسی از پدربزرگ خود نوشت: نام پدربزرگم سید محمد بوده و قبل از به‌دنیا آمدن من از دنیا رفته است.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۲۱۸/تکذیب_شایعه_کاندیداتوری_نوه_آیت_الله_واعظ_طبسی_در_کانادا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: