Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@08:17:00 GMT

اظهارات قاسمی در مورد شکایت فدراسیون فوتبال سوریه از ایران و بازار سیاه روادید

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۲۷۷/اظهارات_قاسمی_در_مورد_شکایت_فدراسیون_فوتبال_سوریه_از_ایران_و_بازار_سیاه_روادید

اظهارات قاسمی در مورد شکایت فدراسیون فوتبال سوریه از ایران و بازار سیاه روادید

ایران>سیاست‌خارجی - همشهری آنلاین:
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در نشست خبری خود به سئوالاتی در مورد بازار سیاه روادید، شکایت فدراسیون فوتبال سوریه از ایران به دلیل تذکر به حجاب یکی از تماشاچی‌های سوری و ارتباط ایران و ترکیه پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، بهرام قاسمی در نشست هفتگی خود با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در رابطه با گزارش روزنامه دیلی‌تلگراف مبنی بر این‌که "مقامات انگلیس نگران‌اند که پیشرفت ناگهانی کره شمالی در توسعه تسلیحات هسته‌ای‌اش در نتیجه کمک مخفیانه ایران حاصل شده باشد"، گفت: این مساله حرف و ادعایی بی‌جا بوده و قابل اعتنا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برخی از رسانه‌ها ادعاهای بسیاری مطرح می‌شود که درست نیستند در نتیجه پرداختن به آنها تلف کردن وقت است.

وی در پاسخ به سوال دیگری در رابطه با این‌که قرار است رفراندوم اقلیم کردستان عراق در موعد مقرر برگزار شود این در حالی است که آقای بارزانی در مصاحبه‌ای که داشتند از ایران درخواست کردند برای پایان دادن به اختلاف میان اربیل و عراق به آنها کمک کنند، پاسخ دولت ایران به این خواسته آنها چیست؟ خاطرنشان کرد: ما علاقه‌مند هستیم مذاکراتی که از گذشته بین اربیل و بغداد آغاز شده بود ادامه پیدا کند و این مذاکرات بتواند به نتایج مثبتی بینجامد.

قاسمی تاکید کرد: مواضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص عراق، حاکمیت ملی و تمامیت ارضی این کشور و هم‌چنین وضعیت رفراندوم بیان شده و من دیگر آن را تکرار نمی‌کنم. امیدوارم هستم عقلانیت و درایت در مجموعه منطقه کمک کند وضعیت پیچیده امروز در این نقطه حساس از جهان بیش از این پیچیده‌تر نشود. جمهوری اسلامی ایران تا حد توان با توجه به ارتباطات خوبی که با اکراد، دولت مرکزی و سایر گروه‌ها و شخصیت‌های عراقی داشته و دارد تلاش می‌کند بتواند تا حد زیادی از بروز برخی بحران‌ها که می‌تواند تا حد زیادی مخرب و خطرناک باشد جلوگیری کند.

اگر کشوری در اجرای تعهدات برجامی خود کوتاهی کند تاوان سنگینی می‌پردازد

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به این سوال که رییس سازمان انرژی اتمی به تازگی در مصاحبه با مجله اشپیگل اعلام کرده که اگر آمریکا از توافق برجام خارج شود و اروپایی‌ها به برجام متعهد بمانند، ممکن است ایران همچنان با اروپا به برجام ادامه دهد، گفت: برجام یک توافق دوجانبه نیست، بلکه یک توافق چندجانبه است که با قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مورد تایید این سازمان قرار گرفته است.

قاسمی بیان کرد: برجام مکانیزم و ضوابط خود را دارد و تمامی تعهدات دو طرف در چارچوب برجام دیده شده است و هرگونه اقدامی که مغایر با محتوای برجام باشد و در واقع نقض‌کننده برجام و بدعهدی نسبت به آن باشد ما موضوع را در هیات عالی نظارت بر برجام پیگیری می‌کنیم. این هیات برای تمامی شرایط و اتفاقاتی که ممکن است رخ دهد سناریوهای لازم را اندیشیده است و در صورتی که برخی از فریضه‌هایی که مطرح می‌شود اتفاق بیفتد ما قاطعانه برخورد می‌کنیم و نقض تعهدات مندرج در برجام از سوی دیگران را تحمل نمی‌کنیم.

وی افزود: به طور قطع موفقیت برجام به رعایت تمامی تعهدات از سوی تمامی کشورهای متعهد منوط است.

قاسمی گفت: اگر کشوری در اجرای تعهدات خود کوتاهی کند و تعهداتش را به هر دلیلی انجام ندهد باید تاوان سنگینی به خاطر عدم اجرای تعهداتش بپردازد. حالا این کشور می‌تواند آمریکا یا هر کشور دیگری باشد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی ادامه داد: همان‌طور که قبلا بیان شده است ایران آغاز کننده نقض برجام نخواهد بود و در مقابل نقض برجام توسط هر کشور دیگری عکس‌العمل‌های لازم را خواهد داشت و نقض برجام توسط دیگران را تحمل نمی‌کند.

وی تاکید کرد: بقاء و اجرای موفقیت‌آمیز برجام به متعهد ماندن و اجرای دقیق تعهدات توسط تمامی کشورهای متعهد است و هر کشوری که نتواند یا نخواهد تعهدات خود را اجرا کند حتما با تاوان و خسارت‌های جبران‌ناپذیری مواجه می‌شود.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در ادامه این نشست در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که بعد از بازی ایران و سوریه برخی حواشی به وجود آمده و تعدادی از منابع خارجی اعلام کردند که فدراسیون فوتبال سوریه از ایران به خاطر الزام تماشاگرانش به رعایت حجاب شکایت کرده و این مسائل در حالی است که ایران در چند سال گذشته حمایت جدی از سوریه در مبارزه با تروریسم داشته است؟ تصریح کرد: با ارتباط دادن مسائل ورزشی با سیاست‌های ایران در سوریه موافق نیستم. آن‌چه در یکی دو روز اخیر در رسانه‌ها مطرح شده، اشتباه بوده و من از چنین شکایتی اطلاع ندارم.

وی گفت: به نظر می‌رسد آن‌چه فدراسیون سوریه دنبال می‌کند تلاش برای گرفتن امتیازات ورزشی بیش‌تر برای مسائل آتی خود است.

قاسمی تاکید کرد: تا جایی که می‌دانم مسائلی که در رسانه‌ها در مورد این قضیه مطرح شده است با واقعیت منطبق نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در مورد مشکلات ایجاد شده برای دو مدرسه ایرانی در شارجه و ابوظبی امارات متحده عربی، تصریح کرد: برخلاف برخی از اظهارنظرها مساله ایجاد شده را سیاسی نمی‌دانم. این موضوع قدیمی است و یکی دو سالی است که برخی از موضوعات فنی بین این مدارس و مقامات شارجه و ابوظبی وجود داشته است. مسائل فنی از جمله مسائل مربوط به ساختمان این مدارس، مدیریت آن، کتب درسی و چگونگی مدیریت این مدارس با توجه به قوانین داخلی ابوظبی و شارجه مطرح است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به مذاکراتی که در حال انجام است دو طرف بتوانند به تفاهم‌های لازم دست پیدا کنند.

قاسمی گفت: مدرسه شارجه تعطیل شده و همان‌طور که گفتم امیدواریم با مذاکراتی که در حال انجام است مجدد شاهد آغاز فعالیت این مدرسه باشیم. مدرسه ابوظبی نیز هنوز به کار خود ادامه می‌دهد و مشکل اساسی که به وجود آمده مربوط به مدرسه ایرانی در شارجه است.

از درخواست طرف ژاپنی درباره موضوع کره شمالی در سفر به ایران اطلاعی ندارم

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به این سوال که هفته گذشته شاهد سفر نماینده نخست‌وزیر ژاپن به تهران بودیم و بعد از این سفر رسانه‌های ژاپنی مطرح کردند که هیات ژاپنی در سفر به تهران از مقامات ایرانی خواسته است که نسبت به آزمایشات اتمی کره شمالی موضع‌گیری کند، ولی ایران این اقدام را انجام نداده و در پی این امر در روزهای اخیر شاهدیم که برخی از رسانه‌های غربی بین ایران و آزمایشات اتمی و هیدروژنی کره شمالی به دنبال ایجاد روابطی هستند، گفت: همان‌طور که شما اشاره کردید ما اخیرا سفر فرستاده ویژه نخست‌وزیر ژاپن به تهران را داشتیم و به طور قطع در جریان این سفر بحث کره شمالی و بحرانی که در شبه جزیره ایجاد شده یکی از موضوعات بوده که توسط دو کشور در مورد آن گفت‌وگو انجام شده است ولی این‌که طرف ژاپنی در جریان این ملاقات‌ها خواسته مشخصی از ایران مطرح کرده باشد از این موضوع اطلاعی ندارم و آنچه که شما مطرح کردید موضوع جدیدی است.

وی ادامه داد: موضوع شبه جزیره موضوع مهمی است و حتما در جریان این مذاکرات دو طرف نظرات خود را برای یکدیگر تبیین کرده‌اند. آن‌چه که در وضعیت شبه جزیره و وضعیت جهانی شاهد آن هستیم وضعیتی پیچیده و شاید خطرناک است.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان بیان کرد: وضعیت جدید در شبه جزیره کره و مباحثی که در مورد آزمایش موشک‌های اتمی و هیدروژنی مطرح شده بر نگرانی‌های جهانی در سطح وسیعی افزوده است و ممکن است باعث یکسری تنش‌ها شود.

وی خاطرنشان کرد: آن‌چه که رسانه‌ها پیرامون همکاری‌های ایران و کره شمالی در این زمینه مطرح می‌کنند گفتاری نسنجیده و دور از واقعیت است. ما در این خصوص هیچ ارتباطی با کره شمالی نداشته‌ایم و مواضع جمهوری اسلامی ایران پیرامون تسلیحات کشتار جمعی مواضع روشن و شفاف است که از گذشته بر آن تاکید داشته‌ایم.

به گزارش ایسنا، خبرنگاری از سخنگوی وزارت خارجه در مورد برگزاری نشست آستانه 6 که قرار است اواخر شهریور ماه در پایتخت قزاقستان برگزار شود، پرسید که وی در پاسخ گفت: آستانه 6 در ادامه مباحث آستانه 5 است و باید مواردی که در نشست قبلی مطرح شده مورد پیگیری قرار گیرد و نهایی شود.

وی گفت: قبل از آغاز نشست اصلی آستانه 6 در روز نخست، اجلاس کارشناسان سه کشور برگزار می‌شود و امیدواریم مباحثی که از جلسات قبل باقی مانده نهایی شود و مرزها، حدودها و نیروهای ناظر برای مناطق کاهش تنش مشخص شوند و طرح‌هایی که در این زمینه مطرح هستند روند اجرایی به خود بگیرند.

قاسمی در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد حذف برخی از اپلیکیشین‌های ایران از اپ‌ استور و تحریم‌هایی که در این زمینه بر روی اپلیکیشین‌های ایران اعمال شده و آخرین پیگیری‌ها برای حل این موضوع، گفت: این تحریم‌ها ربطی به برجام ندارد و مربوط به سایر تحریم‌هایی است که آمریکایی‌ها اعمال کرده‌اند.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان ادامه داد: تا آنجا که می‌دانم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال پیگیری این موضوع هستند.

وی در ارتباط با پیگیری جدی پروژه ایران‌هراسی از سوی آمریکایی‌ها و تهدیدهایی که آنها به طور متوالی برای خروج از برجام مطرح می‌کنند، گفت: همان‌طور که پیش از این گفتیم آمریکایی‌ها تلاش دارند ایران را از مزایای برجام محروم کنند البته در این زمینه موفقیت چندانی نداشتند و نمونه آن توافقاتی است که بین ایران و کشورهای اروپایی و همچنین کشورهای آسیایی منعقد شده است.

قاسمی با اشاره به نوسانات موضع‌گیری‌های مقامات آمریکایی در ارتباط با مسائل بین‌المللی، بیان کرد: این نوسانات الزاما فقط در مورد برجام نیست بلکه مجموعه سیاست‌های آمریکا در حوزه اروپا و جهان متغیر است و این تا حدود زیادی عرصه جهانی را با دشواری‌های زیادی مواجه کرده است.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در پاسخ به سوالی در مورد سفر ظریف به نیویورک و احتمال برگزاری نشست وزرای خارجه 1+5 در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل، تصریح کرد: آقای ظریف در راس هیات بلندپایه برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل مثل سال‌های گذشته به نیویورک سفر می‌کند. برای انجام دیدارهای احتمالی ایشان با دیگر مقامات شرکت‌کننده در این اجلاس در حال برنامه‌ریزی هستیم.

وی در مورد تهدیدهای اخیر اسرائیل علیه ایران و اظهارات جدید یکی از مقامات این رژیم مبنی بر اینکه اسرائیل به تنهایی نمی‌تواند با ایران مقابله کند و باید آمریکایی‌ها نیز در این ارتباط اسرائیل را همراهی کنند، گفت: سیاست‌های آمریکا در منطقه روشن است. آنها با پیش بردن پروژه‌ای چون ایران‌هراسی و مطرح کردن اتهامات علیه ایران نفس می‌کشند و زندگی می‌کنند. آنها همواره به دنبال این هستند که یک دشمن فرضی برای خود داشته باشند و در این چارچوب خطر ایران را برجسته می‌کنند تا از خزانه دیگر کشورها بهره‌مند شوند.

قاسمی خاطرنشان کرد: نباید این اظهارات را خیلی جدی گرفت و به آن توجهی نشان داد.

نماینده آمریکا در سازمان ملل به دلیل اهداف و امیال شخصی علیه برجام اقدام می‌کند

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در پاسخ به سوالی در مورد ادعاهای اخیر نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل در ارتباط با برجام و نظارت بر فعالیت‌های هسته‌ای ایران، تصریح کرد: برجام چارچوب‌های خود را دارد و همه چیز در چارچوب برجام دیده شده است از جمله در مورد بازرسی‌ها و نظارت بر فعالیت‌های هسته‌ای ایران. از این رو هیچ کس نمی‌تواند تفاسیر خودساخته و برداشت‌های شخصی‌اش از برجام را مطرح کند و فکر می‌کنم آژانس نیز با توجه به شان و جایگاه خود نمی‌تواند و اجازه نمی‌دهد که دیگران برایش تعیین تکلیف کنند و امیال خود را تحمیل کنند.

قاسمی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد نماینده آمریکا در سازمان ملل به دلیل اهداف و امیال شخصی خود دست به اقداماتی می‌زند که باعث ایجاد زحمت بیشتر برای خود او می‌شود و حاصل چندانی نیز به همراه ندارد.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در پاسخ به سوالی در مورد صداهای متفاوت و بعضا متناقضی که این روزها در مورد روابط ایران و عربستان مطرح می‌شود از جمله اینکه چندی پیش یکی از رسانه‌ها مطرح کرده بود که بعد از سفر هیات ایرانی و عربستانی به تهران و ریاض این احتمال وجود دارد که سفارت دو کشور بازگشایی شود و از طرف دیگر شاهد اظهارات خصمانه عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان علیه ایران بودیم، گفت: آنچه که بعضا در رسانه‌ها و دنیای سیاست مطرح می‌شود سخنان متناقض و متفاوتی است. ما صداهای متفاوتی می‌شنویم و لزوما نباید به همه این صداها و اخبار توجه کرد و یا آنها را جدی گرفت.

وی در مورد سخنان عادل الجبیر علیه ایران، گفت: فکر می‌کنم که ایشان دچار یک خودشفتگی مجدد شده است یا احتمالا می‌خواسته در مورد موضوع دیگری صحبت کند اشتباها نام ایران را به زبان آورده است.

خبرنگار دیگری از قاسمی پرسید که زمان سفر هیات‌های ایرانی و عربستانی به تهران و ریاض چه موقع خواهد بود و بعد از اتمام حج زمان گفت‌وگو بین تهران و ریاض است که وی در پاسخ گفت: همه چیز در دیپلماسی و سیاست خارجی ممکن است. در عین حال هنوز تاریخ دقیق سفر این دو هیات مشخص نشده است اما پیش از این هم گفتم دو هیات ویزای خود را دریافت کردند و احتمالا بعد از اتمام کامل مراسم حج این سفرها انجام می‌شود.

وی افزود: این سفرها در چارچوب بازدید از اماکن دیپلماتیک دو کشور انجام خواهد شد.

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که با توجه به سفر وزیر خارجه پاکستان به تهران، این احتمال وجود دارد که در مورد تعیین تکلیف سرباز ربوده شده ایران در میرجاوه نیز بین دو کشور گفت‌وگو و رایزنی‌ شود، تصریح کرد: این پرونده مفتوح است و در دستور کار وزارت خارجه قرار دارد و می‌تواند در جریان این سفر و رایزنی‌هایی که انجام می‌شود مورد پیگیری قرار گیرد.

قاسمی در پاسخ به این سوال که با توجه به نداشتن رابطه سیاسی ایران با میانمار تا کنون تهران چه اقداماتی انجام داده تا بتواند به مردم مسلمان این منطقه کمک کند؟ گفت: ایران با میانمار رابطه سیاسی دارد البته ما سفارت در این کشور نداریم و سفارت ایران در تایلند به عنوان سفارت آکردیته عمل می‌کند.

وی ادامه داد: با شدت گرفتن بحران در میانمار، سفارت ایران در تایلند تلاش‌هایی را آغاز کرد که با دولت میانمار تماس‌ها و رایزنی‌هایی داشته باشد تا ایران بتواند کمک‌های انسان دوستانه خود را برای مردم این منطقه ارسال کند و به همراه این کمک‌ها یک هیات نیز به کشور میانمار اعزام شود ولی تا کنون دولت میانمار مجوز این کار را صادر نکرده و البته این امر فقط مختص به ایران نیست و در مورد سایر کشورها نیز دولت میانمار از این سیاست پیروی کرده و مجوزی صادر نکرده است.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان ادامه داد: ما در حال تلاش هستیم که از طریق بنگلادش کمک‌های انسان دوستانه خود را به آوارگان میانمار که به بنگلادش رفته‌اند ارسال کنیم و بتوانیم به این آوارگان که در بنگلادش هستند کمک‌های انسان دوستانه ارائه کنیم.

خبرنگاری از سخنگوی وزارت خارجه پرسید که نظر ایران در مورد راهبرد جدید آمریکا در افغانستان چیست با توجه به این‌که به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها در این راهبرد به دنبال افزایش نیروهای نظامی خود در افغانستان و ایجاد پایگاه‌های دائمی نظامی در این کشور هستند و از طرف دیگر این احتمال وجود دارد که در جریان سفر وزیر خارجه پاکستان به تهران مقامات دو کشور در این ارتباط با یکدیگر گفت‌وگو کنند که وی در پاسخ گفت: طبیعی است که در دیدارهای منطقه‌ای بین مقامات کشورها از جمله دیدار وزیر خارجه پاکستان با مقامات ایرانی پیرامون مسائل مورد علاقه دو کشور و همچنین مسائل منطقه بحث و رایزنی شود. باید بگویم از نظر ما موضوع افغانستان هیچ راه‌حل نظامی ندارد و باید برای اینکه افغانستان در مسیر صلح و امنیت پایدار قرار بگیرد، تلاش‌ شود.

قاسمی تاکید کرد: حضور کشورهای فرامنطقه‌ای و دخالت نظامی آنها در این کشور نشان داده که این اقدامات نهایتا وضعیت افغانستان را بحرانی‌تر می‌کند و باعث ایجاد مشکلات منطقه‌ای نیز می‌شود. کسانی که به آینده افغانستان علاقه‌مند هستند باید دخالت‌های بی‌جای خود را در این منطقه کاهش دهند و اجازه دهند که مردم افغانستان با رایزنی و تعامل بیشتر سرنوشت خود را تعیین کنند.

خبرنگاری به فرا رسیدن سالگرد 11 سپتامبر اشاره کرد و گفت که فاکس نیوز اخیرا اخباری را منتشر کرده مبنی بر این‌که عربستان از عوامل 11 سپتامبر حمایت مالی کرده است، نظر جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با این موضوع چیست که قاسمی در پاسخ گفت: به هر حال بحث 11 سپتامبر بحث روشنی است. اتفاق مهمی در آمریکا بود، دادگاه‌هایی در این زمینه شکل گرفت و در این دادگاه‌ها کشور مشخصی را متهم به دخالت در این ماجرا کردند. احساس می‌کنم تا حدی به دلایل وضعیت رایج و همچنین جدیدی که در آمریکا شکل گرفته است تلاش‌هایی صورت می‌گیرد که این موضوع کم‌رنگ نشان داده شود.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان افزود: امیدواریم در این خصوص هر آنچه که در دادگاه‌های آمریکایی در خصوص احقاق حق جان باختگان و بازماندگان آنها به اثبات رسیده است محقق شود و ما دیگر در آینده شاهد این‌گونه حوادث نباشیم.

در ماه‌های آینده شاهد تبادل هیات‌های بیش‌تری میان تهران ـ آنکارا خواهیم بود

گفت‌وگوی اخیر روسای جمهور ایران و ترکیه در آستانه قزاقستان سوال دیگری بود که در این نشست از سخنگوی وزارت خارجه پرسیده شد، در این راستا خبرنگاری خطاب به قاسمی گفت، روز گذشته بعد از نشستی که آقای اردوغان با آقای روحانی داشت وی ابراز امیدواری کرد که در نشست آستانه 6 ایران، روسیه و ترکیه به راه‌حل نهایی برای بحران سوریه دست پیدا کنند. از دیگر سو آقای روحانی نیز در سخنانی گفتند که روابط ایران و ترکیه وارد مرحله جدیدی شده است که سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در پاسخ، گفت: تعاملات و همکاری‌ها بین دو کشور همسایه و دوست یعنی ایران و ترکیه از قبل وجود داشته و در ماه‌های گذشته از یک روند صعودی برخوردار بوده است که از جمله می‌توان به سفر سرلشکر باقری به ترکیه اشاره کرد.

وی با بیان این‌که در آینده شاهد تبادل هیات‌های بیش‌تری بین دو کشور خواهیم بود و بحث‌های کارشناسی بین دو کشور با جدیت ادامه خواهد یافت، گفت: فکر می‌کنم شرایط جدید در منطقه ایجاد شده که دو کشور ایران و ترکیه از ظرفیت‌های خود به صورت بیشتر و مناسب‌تری برای حل مسائل موجود استفاده کنند و هم‌افزایی بیش‌تری داشته باشند.

قاسمی تاکید کرد: در ماه‌های آینده تبادل هیات‌های دیگری بین ایران و ترکیه انجام خواهد شد و رایزنی‌های موجود بین دو کشور با قدرت تداوم خواهد داشت.

خبرنگار دیگری در این نشست در مورد اقدامات ایران برای تسهیل شرایط سفر زایران ایرانی جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی و سفر آنها به عراق پرسید که وی در پاسخ گفت: از مدت‌ها پیش

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۲۷۷/اظهارات_قاسمی_در_مورد_شکایت_فدراسیون_فوتبال_سوریه_از_ایران_و_بازار_سیاه_روادید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: