Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@19:37:01 GMT

نخستین جشنواره استانی شعر آتش به اختیار در پلدختر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۲۷۹/نخستین_جشنواره_استانی_شعر_آتش_به_اختیار_در_پلدختر_برگزار_می_شود

نخستین جشنواره استانی شعر آتش به اختیار در پلدختر برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد پلدختر گفت: نخستین جشنواره سراسری شعر آتش به اختیار شهریور ماه امسال در پلدختر برگزار می‌شود.

غلامرضا محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت: نخستین جشنواره سراسری شعرآتش به اختیار 26 و27 شهریور ماه امسال در پلدختر برگزار می‌شود.

وی افزود: اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره استانی شعر آتش به اختیار روز دوشنبه 27شهریور در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر عنوان کرد: در فراخوان این جشنواره بیش از 100 اثر از آثار هنری شعرای فرهیخته استان لرستان به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌شده است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره شعر آتش به اختیار با همکاریسپاه ناحیه پلدختر و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود بیان کرد: پس از بررسی و دو مرحله داوری تعداد 6 اثر به‌عنوان آثار برگزیده توسط هیئت‌داوران جشنواره انتخاب شدند.

محمودی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی استعداد‌های درخشان در هنر شعر و شاعری استان، ارتقا بخشیدن به شعر متعهد در فضای رقابتی سالم، تأکید بر هنر شاعری بر اساس فرمایشات مؤکد مقام معظم رهبری، رشد و ارتقای توانمندی شاعران و ارائه الگو‌های برتر از مهم‌ترین اهداف این جشنواره است.

انتهای پیام/

R41450/P41362/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۲۷۹/نخستین_جشنواره_استانی_شعر_آتش_به_اختیار_در_پلدختر_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: