Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@03:48:41 GMT

اجرای 116طرح اشتغالزایی با 11میلیارد ریال تسهیلات کمیته امداد چابهار

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۶۳۱/اجرای_۱۱۶طرح_اشتغالزایی_با_۱۱میلیارد_ریال_تسهیلات_کمیته_امداد_چابهار

اجرای 116طرح اشتغالزایی با 11میلیارد ریال تسهیلات کمیته امداد چابهار

چابهار- ایرنا - رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 116 طرح اشتغالزایی از ابتدای سالجاری تاکنون با ارائه 11 میلیارد ریال تسهیلات توسط کمیته امداد در این شهرستان ایجاد شده است.

رضا گلزاری مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای طرح های اشتغالزایی با هدف ایجاد اشتغال پایدار و افزایش روحیه خودباوری و خوداتکایی در میان افراد کم بضاعت جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: طرح های اشتغالزایی در زمینه مشاغل خانگی و خود اشتغالی بوده که با پرداخت بیش از 11 میلیارد ریال اعتبار و از طریق منابع مالی بانک های عامل و منابع داخلی کمیته امداد ایجاد شده است.
وی افزود: 35 طرح مشاغل خانگی، 34 مورد تسهیلات خود اشتغالی با معرفی به بانکهای عامل به ارزش هشت میلیارد ریال، 40 طرح مشاغل خانگی و هفت مورد طرح خود اشتغالی به ارزش سه میلیارد و 300 میلیون ریال از محل منابع داخلی کمیته امداد امام (ره) به متقاضیان پرداخت شده است.
رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) چابهار گفت: سختگیری های بی مورد، دریافت وثایق سنگین و اخذ ضمانت نامه های خاص برخی از بانکها از جمله مشکلات مهم در جریان اعطاء وام است.
گلزاری مقدم خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات مالی و معیشتی جامعه هدف کمیته امداد درخواست همکاری بیشتر از بانک ها و مسئولان را داریم.
وی اظهار امیدواری کرد با جذب اعتبارات و ایجاد اشتغال بیشتر و مرتفع شدن مشکلات یاد شده کمیته امداد چابهار به تعهدات اشتغال خود در سالجاری که افزون بر ایجاد ۲۰۰ شغل است عمل خواهد کرد.
به گزارش ایرنا بیش از 2 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) چابهار هستند و سالانه برای بیش از 250 نفر اشتغال ایجاد می کند.
شهرستان چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان با 260 هزار نفر جمعیت از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان (مکران) و از غرب به بندر کنارک متصل است.
منطقه آزاد و بندر زیبای چابهار واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
3043**3213 خبرنگار: رستم کریمی نژاد **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۶۳۱/اجرای_۱۱۶طرح_اشتغالزایی_با_۱۱میلیارد_ریال_تسهیلات_کمیته_امداد_چابهار را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: