Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@11:45:05 GMT

محرومیت زدایی از شاخص ترین برنامه های جهادی سپاه است/ برنامه های بسیج با رویکرد اقتصاد مقاومتی است

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۶۹۲/محرومیت_زدایی_از_شاخص_ترین_برنامه_های_جهادی_سپاه_است_برنامه_های_بسیج_با_رویکرد_اقتصاد_مقاومتی_است

محرومیت زدایی از شاخص ترین برنامه های جهادی سپاه است/ برنامه های بسیج با رویکرد اقتصاد مقاومتی است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب گفت: برنامه های بسیج با رویکرد اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال به دنبال رسیدن به اهداف عالیه انقلاب اسلامی است که محرومیت زدایی از شاخص ترین برنامه های جهادی سپاه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازبازی دراز، سرهنگ پاسدار مجتبی کاکایی در نشست توجیهی سیاست ها و برنامه های سال96 در سپاه و بسیج اظهار داشت: برنامه های سال 1396 به منظور عملی نمودن منویات مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال و بالا بردن سطح توان علمی و اعتقادی بسیجیان در جهت رسیدن به اهداف عالیه انقلاب اسلامی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنامه های سال ۹۶ مسجد محور است، تصریح کرد: طرح ها و برنامه های سال پیش رو باید با نگاه به اهدافی از قبیل پرورش کادر علمی هم تراز انقلاب، تشکیل پایگاه های علمی در مساجد مطرح در شهرستان و نهادینه سازی گفتمان علمی در شهرستان با کمک به نوآوران، مبتکران و استعدادهای برتر صورت گیرد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه به بسیجیان و فرماندهان حوزه بسیج مقاومت شهرستان تأکید کرد که در سال جاری با رویکرد اقتصاد مقاومتی به فعالیت های خود بپردازند و برنامه های ابلاغی را بخش الزامی فعالیت های خود قرار دهند.

وی با اشاره به نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس و مقابله با استکبار جهانی ادامه داد: بسیج زمینه رشد و پرورش نیروهای مومن و متعهد را برای اداره امور جامعه فراهم کرد و کارهای مفید و موثری را برای خدمت به ملت انجام داد.

کاکایی با تاکید بر اینکه همه برنامه های بسیج امسال با نگاه کیفی سازی دنبال می شود، گفت: با توجه به رشد روز افزون آسیب های اجتماعی در جامعه، این موضوع ویژه مورد دستور کار قرار گیرد.

وی محرومیت زدایی یکی از شاخص ترین برنامه های بسیج و سپاه عنوان کرد و گفت: محرومیت زدایی ها بیشتر در روستاها ، دهستان هاو مناطق محروم در قالب اردوهای جهادی ، ویزیت رایگان ،ساخت مکان های ورزشی ، ساخت مکان های فرهنگی و همچنین باز سازی و توسعه مکان ها، جاده ها و دیگر خدمات که موجب از بین رفتن محرومیت ،پیشرفت ، آسایش و رفاه مردم شده است .

لازم به ذکر است نشست توجیهی سیاست ها و برنامه های سال96 در سپاه و بسیج با حضور جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب و فرماندهان حوزه های بسیج مقاومت در محل نماز خانه سپاه ناحیه سرپل ذهاب برگزار شد.

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای بیش از85هزار نفر جمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۶۹۲/محرومیت_زدایی_از_شاخص_ترین_برنامه_های_جهادی_سپاه_است_برنامه_های_بسیج_با_رویکرد_اقتصاد_مقاومتی_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: