Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@08:30:00 GMT

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در مشهد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۷۲۸/دستگیری_سارقان_مسلح_طلافروشی_در_مشهد_عکس

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در مشهد+عکس

رکنا: سارقان مسلح طلافروشی خیابان امامت مشهد در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

سرهنگ سید رضا علوی رئیس پلیس دامغان ضمن بیان اینکه سارق مسلح طلافروشی خیابان امامت مشهد در دامغان دستگیر شد  گفت: این سارق مسلح ۲۵ ساله ساعت یک بامداد روز گذشته به‌صورت غافلگیرانه دریکی از اتوبوس‌های مسافربری شناسایی و به دام پلیس Police افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کشف و ضبط کلت کمری از این سارق خبر داد و اضافه کرد: پس از دستگیری متهم برای اقدامات بعدی تحویل مقامات قضایی شد.

رئیس پلیس دامغان بابیان اینکه این سارق با همراهی 2 نفر دیگر در سرقت Stealing مسلحانه طلافروشی خیابان امامت مشهد دست داشتند، ابراز داشت: هر 3 سارق بعد از حادثه Incident متواری شدند که یکی از این افراد در مسیر مشهد اصفهان با اجرای طرح ضربتی در پلیس‌راه دامغان-جندق دستگیر شد.

علوی ضمن تقدیر از هوشیاری پلیس اضافه کرد: از مردم تقاضا داریم به‌محض مشاهده موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

زنم سرش با مرد دیگری گرم بود / سرش را بریدم ! +عکس اعتراف شیطانی 4 شرور به قتل بی رحمانه دختر 14 ساله + عکس بلای هولناکی که دختر 12 ساله بر سر دوستش در جنگل آورد / مرد بلند قد چه نقشی داشت !+ عکس +16 حمله وحشیانه مرد غول پیکر به 2 زن و یک دختر در خیابان / دختر 4 ساله سکته کرد ! + عکس قتل فجیع مهناز در روز تولدش شوهرش / ماجرا استیکرهای قلب چه بود؟ فیلم قتل همسر باردار و 2 دختر به دست پدر روانی / او خوب نقش بازی می کرد سرباز وظیفه فوت کرد اما 3 نفر را از مرگ نجات داد این روحانی جوان قصد غصب زمین 1200 متری را در تبریز داشت / او با عمامه اش چه کرد؟ + فیلم قتل ورزشکار معروف کرمانشاهی صدور حکم اعدام برای 3 قاتل / قاضی ابراهیمی خبر داد مرد مشهدی با قفل به جان همسرش افتاد و جسدش را به آتش کشید داعشی های دهه 60 ایران را بیشتر بشناسید ! + عکس دردسر فرار زن شوهردار با مازیار / دستگیری این زن در شب های کارتن خوابی حمام خون در اتوبان تهران-کرج/ گاردریل قاتل زن سراتو سوار شد +تصاویر نگاه های هوس آلودم از فردای عروسی ام به اسفندیار آغاز / آرام آرم به خواسته او تن دادم دردسر شوم آشنایی زن همدانی با مشاور لاغری شیطان صفت زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد این آیت الله جاسوس انگلیس است! + عکس پشت پرده ماجرای کشف لاشه دایناسور در خوزستان! + عکس کشف جسد کودک 22 ماه در حوالی بیمارستان کودکان جواد سر خانواده اش کلاه گذاشت / سینا آبروی او را برد دستگیری رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در قم

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۷۲۸/دستگیری_سارقان_مسلح_طلافروشی_در_مشهد_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: