Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@21:24:30 GMT

برگزاری نخستین «جشنواره انار» و نمایشگاه عرضه محصولات شب یلدا در غرب تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۸۴۵/برگزاری_نخستین_جشنواره_انار_و_نمایشگاه_عرضه_محصولات_شب_یلدا_در_غرب_تهران

برگزاری نخستین «جشنواره انار» و نمایشگاه عرضه محصولات شب یلدا در غرب تهران

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رجبعلی خسرو آبادی شهردار منطقه ۵، ضمن حضور در افتتاحیه غرفه‌ها اظهار کرد: احیای آیین‌های دیرینه شب یلدا بین شهروندان، رونق کسب و کار زنان سرپرست خانوار، عرضه محصولات با تخفیف ۵ تا ۲۵ درصدی به عموم و ایجاد فضای نشاط اجتماعی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نمایشگاه در قالب ۸۰ غرفه با عرضه میوه انار از استان لرستان و فارس، اقلام مصرفی شب یلدا، سوغات استان‌ها، صنایع دستی و خوراکی شهر‌های مختلف و آجیل و خشکبار برای بازدید و خرید عموم برپا شده است.

شهردار منطقه ۵ گفت: شهروندان می‌توانند تا تاریخ ۴ دی ماه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب از این نمایشگاه در بلوار فردوس غرب بعد از چهار راه سازمان برنامه بازدید کرده و علاوه بر خرید مایحتاج، از ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری (اجرای موسیقی محلی، قرعه کشی و اهدای جوایز برای خریداران) بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۸۴۵/برگزاری_نخستین_جشنواره_انار_و_نمایشگاه_عرضه_محصولات_شب_یلدا_در_غرب_تهران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: