Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@10:23:53 GMT

نصب کردن تم هاي جديد براي دسکتاپ در ويندوز 10

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۹۲۴/نصب_کردن_تم_های_جدید_برای_دسکتاپ_در_ویندوز_۱۰

خبرگزاري آريا - آيا مطالب مشابه در سايت وجود دارد؟ بله. در اين بخش: (مقالات آموزشي ويندوز)


--> نصب کردن تم هاي جديد براي دسکتاپ در ويندوز 10





در ويندوز 10 مي توانيد تم هاي خود را تغيير دهيد. براي اين کار مي توانيد به استور ويندوز برويد و تم مورد نظر خود را دانلود کنيد. اکثر اين تم ها همان تم هاي ويندوز 7 مي باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين مقاله از سرزمين دانلود مي خواهيم به شما آموزش دهيم که چگونه تم ويندوز خود را عوض کنيد و يک تم جديد نصب کنيد.


چگونه يک تم براي دسکتاپ انتخاب کنيم؟

به قسمت تنظيمات برويد و بر روي گزينه Personalization بزنيد. پس از انتخاب کردن اين گزينه تم هاي قابل نصب به شما نشان داده مي شود. در زير قسمت Apply a theme تم هاي نصب شده به شما نشان داده شده است. براي گرفتن تم هاي بيشتر مي توانيد به استور ويندوز برويد و از آن جا تم هاي مورد نظر خود را برداريد.

در استور ويندوز 147 تم به صورت رايگان وجود دارد. بر روي هر کدام از تم ها که مي خواهيد بزنيد تا براي شما صفحه اي از مشخصات آن براي شما باز شود.




هنگامي که تم خود را انتخاب کرديد بر روي گزينه Get بزنيد تا اين تم براي شما دانلود شود.




زماني که اين دانلود انجام شد، شما مي توانيد آن را به صورت نصب شده کنار تم هاي ديگر مشاهده کنيد. براي استفاده بر روي ان بزنيد تا تم شما تغيير کند.




چگونه تم دسکتاپ خود را شخصي سازي کنيم؟

در قسمت تنظيمات مي توانيد رنگ و پس زمينه و ... تم هاي خود را به صورت دلخواه تغيير دهيد. همان طور که در تصوير مشاهده مي کنيد به راحتي مي توانيد اين تغييرات را در تم خود ايجاد کنيد.




براي شخصي سازي پس زمينه خود مي توانيد بر روي گزينه Background بزنيد. در اين قسمت مي توانيد تصاوير متعددي را انتخاب کنيد و در زماني مشخص براي شما نمايش داده شوند. با انتخاب کردن گزينه Shuffle، به صورت رندوم يک سري تصاوير انتخاب مي شوند و براي شما نمايش داده مي شوند.

گزينه Color به شما اين اجازه را مي دهد تا رنگ منوي Start و taskbar را تغيير دهيد. در اين قسمت مي توانيد رنگ قسمت هاي متفاوت را به صورت دلخواه عوض کنيد.

در قسمت پايين صفحه مي توانيد حالت ويندوز خود را به رنگ تيره تغيير دهيد.




در قسمت صدا مي توانيد صداهاي مختلفي را که در ويندوز به صدا در مي آيند را قطع کنيد. براي اين کار مي توانيد بر روي گزينه No Sounds بزنيد تا صدا ها براي شما قطع شود.




قسمت تنظيمات ماوس به شما اين اجزه را مي دهد تا نشان گر ماوس خود را به صورت دلخواه تغيير دهيد. براي مثال شما مي توانيد رنگ آن را سياه کنيد.




پس از ان که تمامي تغييرات خود را داديد مي توانيد اين تم را با نام مورد نظر خود ذخيره کنيد. پس از دخيره کردن اين تم در ليست تم هاي ديگر ظاهر مي شود. با زدن برروي آن مي توانيد از آن استفاده کنيد.




چگونه تم نصب شده را حذف کنيم؟

براي حذف کردن يک تم از ليست تم ها مي توانيد بر روي آن کليک راست کنيد و گزينه Delete را انتخاب کنيد. دقت داشته باشيد که شما فقط مي توانيد تم هاي خود و دانلود شده را حذف کنيد.




چگونه تم شخصي خود را ذخيره و با ديگران به اشتراک بگذاريم؟

براي اين کار بر روي تم خود راست کليک کنيد و گزينه Save theme for sharing را انتخاب کنيد.




ويندوز تم هاي شما را به صورت يک فايل ذخيره مي کند. شما مي توانيد اين فايل را به ديگران به اشتراک بگذاريد. براي نصب کردن آن مي توانيد بر آن دو بار بزنيد تا براي شما نصب شود.




اگر شما با اکانت مايکروسافت خود وارد سيستم شويد تم تنظيم شده براي شما در آن دستگاه آورده مي شود. يعني اگر شما با اکانت خود وارد هر دستگاهي شويد تنظيمات صفحه شما را بر روي آن دستگاه مي اورد و مي توانيد تم شخصي خود را مشاهده کنيد.

اگر مي خواهيد که اين کار انجام نشود مي توانيد به تنظميات برويد سپس گزينه Accounts را انتخاب کنيد و به قسمت Sync Your Settings وارد شويد. پس از اين که به اين قسمت وارد شديد گزينه Theme را خاموش کنيد.




در اين مقاله به شما اموزش داده شد که چکونه تم هاي جديد دانلود کنيد و آن ها را نيز شخصي سازي کنيد. اميدوارم از اين ترفند ها نهايت استفاده را ببريد.


ساير مقالات مربوط به ويندوز









-->
ابتدا قبلي 1 بعدي انتها (1)

-->





دانلود نرم افزار کمکي


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۹۲۴/نصب_کردن_تم_های_جدید_برای_دسکتاپ_در_ویندوز_۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: