Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:30:59 GMT

پیکر مادر شهید عبدالحمید یاسین‌زاده در شوشتر تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۹۶۵/پیکر_مادر_شهید_عبدالحمید_یاسین_زاده_در_شوشتر_تشییع_شد

پیکر مادر شهید عبدالحمید یاسین‌زاده در شوشتر تشییع شد

با حضور اقشار مختلف مردم پیکر پاک مادر شهید عبدالحمید یاسین‌زاده از شهدای دوران دفاع مقدس شوشتر تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، با حضور اقشار مختلف مردم پیکر پاک مادر شهید عبدالحمید یاسین‌زاده از شهدای دوران دفاع مقدس در دارالمومنین شوشتر تشییع شد.

جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در آیین تشییع پیکر پاک مادر شهید عبدالحمید یاسین‌زاده حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از برگزاری آیین تشییع، پیکر پاک مادر شهید عبدالحمید یاسین‌زاده به گلزار شهدای شهرستان شوشتر منتقل شد و با بدرقه خانواده و بستگان در قطعه والدین شهدا آرام گرفت.

روانشاد فاطمه یاسین‌زاده مادر شهید معظم عبدالحمید یاسین‌زاده روز دوشنبه 21 فروردین ماه 1396در شوشتر دعوت حق را لبیک گفت و میهمان فرزند شهیدش شد.

به گزارش تسنیم، شهید عبدالحمید یاسین‌زاده فرزند محمدحسین در تاریخ یکم اسفند ماه سال 1346 در شوشتر دیده به جهان گشود.

این دلیرمرد در دوران دفاع مقدس به صف رزمندگان اسلام پیوست و در 22 تیر ماه سال 1367 در نبر با دشمنان اسلام آسمانی شد.

شهید عبدالحمید یاسین‌زاده در سن 21 سالگی به شهادت رسید و نامش در دفتر شهدای اسلام ثبت شد.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۹۶۵/پیکر_مادر_شهید_عبدالحمید_یاسین_زاده_در_شوشتر_تشییع_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: