Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@07:01:08 GMT

هشت دستگاه دوربین ثبت تخلف رانندگی در مهریز نصب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۹۹۱/هشت_دستگاه_دوربین_ثبت_تخلف_رانندگی_در_مهریز_نصب_شد

هشت دستگاه دوربین ثبت تخلف رانندگی در مهریز نصب شد

یزد - ایرنا - رئیس سازمان حمل بار و مسافر مهریز گفت: برای نخستین بار با خرید و نصب هشت دستگاه دوربین در برخی مکان های پرتردد در معابر عمومی و میدان های این شهر، تمام تخلف رانندگان ثبت و برابر قانون و مقررات برگ جریمه برای آنها صادر می شود.

رسول یزدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوربین ها با صرف سه میلیارد ریال توسط شهرداری و با همکاری شورای ترافیک شهرستان خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، مرکز کنترل ترافیک منطقه به امکانات مورد نیاز مجهز و شبانه روز نسبت به رصد تردد در شهر اقدام و گزارش آن توسط پلیس راهور ( راهنمایی و رانندگی ) بررسی و اقدام می شود.
این مسئول خاطر نشان کرد: قبض جریمه رانندگان متخلف در اولین فرصت از طریق پست به نشانی منزل مالک خودرو ارسال تا نسبت به پرداخت جریمه اقدام کنند.
یزدی همچنین از خرید تابلوهای راهنمای مسیر در سطح شهر با صرف 2 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد که در آینده نزدیک بر حسب نیاز در مناطق مخالف شهر نصب می شود.
وی گفت: تابلوهای راهنمایی و رانندگانی و همچنین راهنمای مسیر شامل مشخص کردن اماکن تاریخی، مذهبی و گردشگری و سایر مراکز دولتی و غیره ... است.
از جمعیت 50 هزار نفری مهریز 65 درصد در شهر و بقیه در 140 روستا و آبادی پنج دهستان ارنان، خورمیزات، تنگچنار، بهادران و میانکوه زندگی می کنند.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۹۹۱/هشت_دستگاه_دوربین_ثبت_تخلف_رانندگی_در_مهریز_نصب_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: