Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:53:03 GMT

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور گناوه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۹۰۲۹/جشن_فارغ_التحصیلی_دانشجویان_دانشگاه_پیام_نور_گناوه_برگزار_شد

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور گناوه برگزار شد

بوشهر - گناوه - جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور گناوه با حضور مسئولان و دانشجویان برگزار شد.

مسئول واحد فرهنگی دانشگاه پیام نور گناوه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز توانستیم یکبار دیگر جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد گناوه را با برنامه ریزی که از قبل داشتیم برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرغام خرمی گفت: این دانشجویان در رشته های حقوق، شیمی، حسابداری، مدیریت و زبان انگلیسی از این مرکز آموزشی فارغ التحصیل شده اند.

وی در ادامه بیان داشت: این فارغ التحصیلان موفق به اخذ مدرک کارشناسی پس از اتمام دوران تحصیلی خود شده و همه دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد گناوه در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.

خرمی تاکید کرد: از مهرماه امسال نیز در مقطع کارشناسی ارشد در رشته جغرافیا در این مرکز آموزشی دانشجو پذیرش خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: این نخستین رشته تحصیلی دانشگاه پیام نور واحد گناوه در مقطع کارشناسی ارشد است که با توجه به همت مسئولان این مرکز آموزشی تحقق یافته و این روند ادامه خواهد داشت.

مسئول واحد فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد گناوه در پایان گفت: در طول سال تحصیلی برنامه های مختلف مذهبی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و تفریحی از سوی واحد فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد گناوه برنامه ریزی و اجرایی می شود.

در این آیین محمدرضا فاریابی و احسان واعظ از هنرمندان مطرح آواز شهرستان گناوه چند ترانه برای حاضرین در سالن اجرا کردند.

محمدجعفر نجدی رئیس انجمن آدینه ادبی گناوه نیز در این آئین غزل عاشقانه ای زیبا و دلنشین را خوانش کرد و مجری برنامه نیز شعر محلی زیبایی از شاعره دشتستانی مهربانو معصومه خدادادی را خوانش کرد که مورد تشویق حاضران در سالن قرار گرفت.

اجرای مسابقه توسط مجری برنامه و پخش کلیپ از فعالیت های دانشگاه از دیگر برنامه های این جشن بود.

مسئولان نظارت و ارزیابی و حراست دانشگاه پیام نور استان بوشهر، رئیس و اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور واحد گناوه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناوه و خانواده های دانشجویان نیز در این جشن حضور داشتند.

دانشجویان فارغ التحصیل در پایان این جشن سوگندنامه دانشجویی قرائت کردند و به آنها تندیسی به رسم یادبود و شاخه گل داده شد.

از دانشجویان ممتاز و دانشجویان ورزشکار این واحد آموزشی نیز با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۹۰۲۹/جشن_فارغ_التحصیلی_دانشجویان_دانشگاه_پیام_نور_گناوه_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: