Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-24@14:33:54 GMT

حضور فعال مأموران پلیس پیشگیری در سطح شهر تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۰۱۴۸/حضور_فعال_مأموران_پلیس_پیشگیری_در_سطح_شهر_تهران

حضور فعال مأموران پلیس پیشگیری در سطح شهر تهران

به گزارش امتداد، سرهنگ کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در خصوص تمهیدات این پلیس برای برپایی هرچه با شکوه‌تر جشن‌های نیمه شعبان اظهار داشت: مأموران پلیس پیشگیری تهران بزرگ و کلانتری‌های سطح شهر تهران برای تأمین امنیت شهروندان تهرانی در مقاطع، میادین، معابر و اطراف مساجد، امامزاده‌ها و اماکنی که جشن‌های شب میلاد در آن در حال برگزاری است حضور فعال دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: با توجه به همکاری خوب مردم با پلیس هم‌اکنون در سطح پایتخت جشن‌های نیمه شعبان در امنیت و آرامش در حال برگزاری است و هیچگونه مورد خاصی گزارش نشده است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۱۴۸/حضور_فعال_مأموران_پلیس_پیشگیری_در_سطح_شهر_تهران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: