Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@11:11:16 GMT

زندگینامه داستانی شهیدان مفتح و دستغیب نوشته شد/ «من دایی محمدم» منتشر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۰۱۴۹/زندگینامه_داستانی_شهیدان_مفتح_و_دستغیب_نوشته_شد_من_دایی_محمدم_منتشر_می_شود

زندگینامه داستانی شهیدان مفتح و دستغیب نوشته شد/ «من دایی محمدم» منتشر می‌شود

اصغر استاد حسن معمار درباره تازه‌ترین آثار تالیفی خود گفت: «من دایی محمدم» عنوان زندگینامه داستانی محمد بی‌طرفان نظری قمی یکی از شهدای اصناف استان قم است که نگارش آن به پایان رسیده است.

به گزارش «قدس آنلاین»، اصغر استاد حسن معمار نویسندهپیرامون تازه‌ترین اثر خود اظهار داشت: همزمان با نمایشگاه کتاب از سوی نشر فاتحان کتاب «راز فرمانده و سرباز» منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمار در ادامه با بیان اینکهاین اثر در زمره مجموعه آثار شهدای شاخص دانشجوی استانی است و با حدود ۱۱۰ صفحه منتشر شده افزود:این اثر به زندگی داستانی شهید علیرضا سلطانی پیکانی از استان چهار محال و بختیاری اختصاص دارد که به خواننده در نهایت اطلاعاتی را ارائه می دهد.

این نویسنده پیرامون تازه‌ترین اثر خود ابراز داشت: «من دایی محمدم» عنوان زندگینامه داستانی یکی از شهدای اصناف استان قم است. این اثر روایت داستان زندگی محمد بی طرفان نظری قمی است؛ این شهید بزرگوار از اعضای «گردان غواصیکوثر» از «لشگر ۱۷ علیابن ابی طالب(ع)» بود که در بین همرزمانش به «دایی محمد» شهرت داشت و به دلیل تبحرش در شعار دادن و صدای رسایی که داشت به او «وزیر شعار» هم می‌گفتند. در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی نیز، بسیاری از جوانانِ انقلابی قم، شعار «مرگ بر شاه» با صدای رسای او را به خاطر می آورند. «دایی محمد» سرانجام در منطقه عملیاتی «چنانه» بال در بال ملائک گشود.

وی مچنین به تالیف دو اثر در زمره زندگینامه داستانی مشاهیر اشاره کرد و گفت: زندگی نامه داستانی آیت‌الله مفتح با عنوان «فتح‌الفتوح دلها» و زندگینامه داستانی آیت‌الله دستغیب نوشته و به ناشر سپرده شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۱۴۹/زندگینامه_داستانی_شهیدان_مفتح_و_دستغیب_نوشته_شد_من_دایی_محمدم_منتشر_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: