Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@07:41:01 GMT

مشغول ایفای نقش در فصل دوم لیسانسه ها هستم/شخصیت‌های جدیدی به مجموعه اضافه می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۰۱۶۹/مشغول_ایفای_نقش_در_فصل_دوم_لیسانسه_ها_هستم_شخصیت_های_جدیدی_به_مجموعه_اضافه_می_شوند

مشغول ایفای نقش در فصل دوم لیسانسه ها هستم/شخصیت‌های جدیدی به مجموعه اضافه می‌شوند

خبرگزاری میزان- چراغی پور با آرزوی اتفاق های خوب در سال جدید برای مردم ایران ، گفت: مشغول ایفای نقش در فصل دوم سریال " لیسانسه ها" هستم. سیاوش چراغی پور بازیگر سریال تلویزیونی "لیسانسه ها" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: نوروز همواره با آمدن فصل بهار و آغاز روزهای سال جدید همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: امیدوارم فرا رسیدن سال جدید با کلی اتفاق خوب برای مردم کشورمان همراه باشد.
چراغی پور تصریح کرد: هم اکنون مشغول ایفای نقش در فصل دوم سریال تلویزیونی "لیسانسه ها" هستم.
وی اظهار کرد: در فصل دوم این سریال شخصیت های جدیدی به داستان اضافه می شوند و نقش بنده نیز پررنگ تر می شود.
بازیگر فیلم سینمایی "تابستان داغ" خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم فصل دوم سریال "لیسانسه ها"را هم دوست داشته باشند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۱۶۹/مشغول_ایفای_نقش_در_فصل_دوم_لیسانسه_ها_هستم_شخصیت_های_جدیدی_به_مجموعه_اضافه_می_شوند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: