Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-29@00:54:23 GMT

افزایش 50 تومانی قیمت بلیت اتوبوس در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۰۲۲۷/افزایش_۵۰_تومانی_قیمت_بلیت_اتوبوس_در_مشهد

افزایش 50 تومانی قیمت بلیت اتوبوس در مشهد

در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر مشهد، افزایش 50 تومانی قیمت بلیت اتوبوس تصویب شد

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما، مرکز خراسا رضوی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: افزایش قیمت بلیت اتوبوس در جلسه هفدهم مرداد ماه تصویب شده بود که با توجه به اعتراض کمیسیون حمل و نقل مبنی بر ناکافی بودن افزایش قیمت بلیت اتوبوس، این مصوبه امروز دوباره رای گیری شد که در نهایت اعضا با افزایش 50 تومانی بلیت اتوبوس از اول شهریور موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد سهیلی افزود: اخذ محوز دریافت تسهیلات 2 هزار میلیارد ریالی از بانک های تجارت و شهر برای اجرای طرح های جاری و عمرانی شهر مشهد و ارایه تسهیلات ساخت زائر سرای ارزان قیمت برای جانبازان کشور در مشهد از مصوبات امروز شورای شهر مشهد بود.

او گفت: در این جلسه، با اهدای یک واحد مسکونی حداقل 70 متری از واحد های مسکونی شهرداری مشهد در خیابان رسالت یا معادل آن به یکی از کارگران شهرداری که بر اثر تصادف در هنگام کار دچار قطع نخاع شده است، موافقت شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: با توجه به مخالفت فرمانداری مشهد با مصوبه کمک 30 میلیارد ریالی شهرداری به سپاه امام رضا(ع) برای توسعه، مرمت و نگهداری اردوگاه فرهنگی زیارتی ثامن الائمه(ع) در استان خوزستان، به دلیل وجود منع قانونی برای هزینه در خارج از شهر مشهد، مقرر شد این مصوبه به کمک برای اعزام کاروان های راهیان نور خراسان رضوی تغییر کند.

هم اکنون بهای خدمات اتوبوس سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد 3 هزار ریال و در حومه این شهر پنج هزار و 500 تا 7 هزار ریال است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۲۲۷/افزایش_۵۰_تومانی_قیمت_بلیت_اتوبوس_در_مشهد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: