Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@09:20:31 GMT

وحید صیادی نصیری در زندان فوت نکرده است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۰۲۷۱/وحید_صیادی_نصیری_در_زندان_فوت_نکرده_است

وحید صیادی نصیری در زندان فوت نکرده است

رویداد۲۴  مهدی کاهه با تکذیب فوت وحید صیادی نصیری در زندان گفت: نصیری، زندانی زندان لنگرود که به جرم توهین به مقدسات در فضای مجازی در حال گذراندن محکومیت حبس خود بوده، لیکن به لحاظ بیماری کبدی دچار وخامت اوضاع جسمانی شده به بیمارستان اعزام و بعد از هفت روز بستری بودن در همان بیمارستان فوت می‌کند.

وی افزود: تشخیص علت تامه فوت توسط پزشکی قانونی در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری سوابق متعدد در تهران و کرج و ... در زمینه توهین به مقدسات، ائمه اطهار (ع)، اقدام علیه نظام و ... داشته است و با همین عناوین اتهامی محکوم به حبس گردیده بود.

دادستان عمومی و انقلاب قم همچنین از بازداشت یکی از مدیران استان قم خبر داد و گفت: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم به اتهامات تضییع حقوق بیت المال، دریافت رشوه و ... تحت قرار متناسب از سوی بازپرس رسیدگی‌کننده بازداشت شد.

به گفته وی، تحقیقات در مورد این پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۲۷۱/وحید_صیادی_نصیری_در_زندان_فوت_نکرده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: