Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@02:26:59 GMT

نامزد‌های بهترین بازیکن هفته ششم لیگ اروپا اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۰۲۸۰/نامزد_های_بهترین_بازیکن_هفته_ششم_لیگ_اروپا_اعلام_شد

نامزد‌های بهترین بازیکن هفته ششم لیگ اروپا اعلام شد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،با پایان بازی‌های هفته ششم مرحله گروهی لیگ اروپا و مشخص شدن  تیم های راه یافته به دور یک شانزدهم نهایی،  یوفا ۴ بازیکن را به عنوان نامزد‌های کسب عنوان «بهترین بازیکن هفته» معرفی کرد.

اسامی نامزد‌های بهترین بازیکن هفته ششم لیگ اروپا:

"ویسام بن یدر" مهاجم سویا که در پیروزی ۴-سه بر صفر این تیم برابر کراسنودار روسیه ۲ گل زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"اسماعیل سار" هافبک رن فرانسه که در پیروزی ۲-۰ تیمش آستانه قزاقستان عملکرد خوبی داشت، ۲ گل زد و دقت ارسال پاس ۸۰ درصد را بر جای گذاشت.
"دومنیک کوهر" هافبک بایرلورکوزن که در پیروزی پنج بر یک این تیم برابر آاک یونان ۲ گل تیمش را زد و دقت پاس ۸۲ درصد را ثبت کرد.
"ساندر برگه" هافبک خنک که در پیروزی ۴ بر صفر این تیم برابر سارپزبورگ یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد و ۷۸ درصد پاس هایش سالم بودند.
کاربران سایت یوفا تا امروز ساعت ۱۷ فرصت دارند به بازیکن منتخب خود رای بدهند.

بیشتر بخوانید:

چلسی بالاخره امتیاز از دست داد/شکست خانگی لاتزیو مقابل اینتراخت

میلان در یونان در جستجوی راه صعود/ مصاف‌های تشریفاتی آرسنال و چلسی با رقبا

انتهای پیام/

نامزد‌های برترین بازیکن هفته ششم لیگ اروپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۲۸۰/نامزد_های_بهترین_بازیکن_هفته_ششم_لیگ_اروپا_اعلام_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: