Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@06:07:48 GMT

دانلود دفترچه راهنماي مگان - دانلود رايگان

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۰۲۸۸/دانلود_دفترچه_راهنمای_مگان_دانلود_رایگان

خبرگزاري آريا - آيا مطالب مشابه در سايت وجود دارد؟ بله. در اين بخش: (دانلود دفترچه راهنماي خودرو)
دانلود دفترچه راهنماي مگان




عادت اشتباه بسياري از ما اين است که وقتي يک کالا يا يک وسيله‌اي را خريداري مي‌کنيم، دفترچه راهنماي آن را مطالعه نمي‌کنيم.

چه بسا بسياري از مشکلاتي که در آينده رخ مي‌دهد به دليل مطالعه نکردن دفترچه راهنماي آن‌ها مي‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دفترچه راهنماي کالا‌ها تمامي اطلاعات مورد نياز، چگونگي نگهداري و... ذکر مي‌شود. حال اگر جهت سخن ما به سمت يک خودرو باشد، قضيه بسيار جدي و پر اهميت‌ هم مي‌شود.

خودرو وسيله‌اي است که هر مالکي دوست دارد از آن براي مدت زمان نسبتاً زيادي استفاده کند. بديهي است که اگر از خودرو به صورت استاندارد رسيدگي نشده و نکات مربوط به نگهداري آن را رعايت نکنيم، عمر مصرفي خودرو نيز از جهات مختلف فني، ظاهري و... کاهش مي‌يابد. در برخي موارد منجر به اتفاقات جبران ناپذير هم مي‌شود.

اينک در اين مطلب از سرزمين دانلود، دفترچه راهنماي خودروي مگان را براي آن دسته از افرادي که دفترچه راهنماي خود را گم کرده‌اند، قرار داده‌ايم.

به طور کلي محصولات شرکت فرانسوي رنو، از چهره و استايل دلربايي برخوردار نيستند، اما اين مورد باعث نمي‌شود که از کيفيت بالاي قطعات آن چشم‌پوشي کنيم. البته ناگفته نماند مدل 2017 مگان، واقعا زيبا و جذاب است.

همين حالا مي‌توانيد با مراجعه کردن به ادامه مطلب، دفترچه راهنماي مگان را دانلود کنيد. فرمت اين دفترچه PDF مي‌باشد.










مهم ترين ويژگي هاي دفترچه راهنماي مگان:
- دفترچه راهنماي مخصوص و ارائه شده توسط شرکت سايپا
- فايل به صورت PDF
- ذکر تمامي جزئيات مربوط به نگهداري از خودرو و ساير اطلاعات عمومي


دفترچه راهنماي مگان را دانلود کنيد:
دانلود (حجم 4.11 مگابايت)

تاريخ انتشار: 96/01/28

ساير دفترچه راهنماي خودروها

مشخصات:
● فرمت دفترچه راهنما: PDF
● زبان : فارسي
● تعداد صفحات : 162





دانلود نرم افزار کمکي



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۲۸۸/دانلود_دفترچه_راهنمای_مگان_دانلود_رایگان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: