Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@05:37:08 GMT

سفير کشورمان در تفليس با وزير امور خارجه گرجستان ديدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۰۳۰۵/سفیر_کشورمان_در_تفلیس_با_وزیر_امور_خارجه_گرجستان_دیدار_کرد

سفير کشورمان در تفليس با وزير امور خارجه گرجستان ديدار کرد

خبرگزاري آريا- سيد جواد قوام شهيدي : نگاه مردم ايران به دولت و مردم گرجستان غير از آن چيزي است که در مرزهاي اين کشور شاهد آن هستيم و اميدواريم در حفظ اين نگاه تلاش شود.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از سفارت جمهوري اسلامي ايران در تفليس، سفير جمهوري اسلامي ايران در تفليس در ديدار با وزير امور خارجه گرجستان درباره آخرين تحولات بين دو کشور رايزني کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين ديدار سيد «جواد قوام شهيدي» و "داويد زالکانياني" درباره آخرين تحولات دو کشور ، موضوع هاي کنسولي و چگونگي تردد از مرزهاي گرجستان گفتگو کردند.
همچنين در اين ديدار تحولات و حوادث اخير با طرح جزئيات بررسي و مقرر شد؛ برنامه هاي آتي براي گسترش همکاري ها در زمينه هاي مختلف کنسولي ارزيابي و راهکارهاي رفع موانع شناسايي و در کميسيون مشترک کنسولي در ماه فوريه؛ نهايي شوند.
سيد "جواد قوام شهيدي" در اين ديدار اجراي شفاف توافقنامه لغو رواديد را ميان دو کشور خواستار شد و تاکيد کرد: نگاه مردم ايران به دولت و مردم گرجستان غير از آن چيزي است که در مرزهاي اين کشور شاهد آن هستيم و اميدواريم در حفظ اين نگاه تلاش شود.
وي تسريع در عقد موافقتنامه هاي پايه قضائي و همکاري نزديک را در مبارزه با جرائم سازمان يافته و مواد مخدر خواستار شد.
وزيرخارجه گرجستان نيز با تاکيد بر گسترش روابط ميان دو ملت و دو کشور، مردم ايران را ملت بزرگ و قابل احترام از نظر دولتمردان و مردم کشورش دانست و گفت: طرح موضوع تغيير سياست گرجستان نسبت به ايرانيان، نادرست است.
«زالکانياني» افزود: با گسترش همکاري و گفت و گو مي توانيم همه ي موارد ناقص و ضروريات را بررسي کنيم و همچنين نبايد اجازه داد تبليغات اثر منفي بر روابط دوستانه و تاريخي دو کشور بگذارد و روابط خدشه دار شود.
پنجشنبه گذشته هم سفير کشورمان در ملاقات جداگانه اي با معاون منطقه اي وزارت خارجه گرجستان به طور مشروح درباره مسائل مختلف گفتگو کرد و پيگيري وزارت خارجه گرجستان و ساير سازمان هاي مسوول را درباره اين مسائل خواستار شده بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۳۰۵/سفیر_کشورمان_در_تفلیس_با_وزیر_امور_خارجه_گرجستان_دیدار_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: