Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@15:10:41 GMT

هم‌بازی شدن جهانبخش با کریس رونالدو!

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۰۳۰۸/هم_بازی_شدن_جهانبخش_با_کریس_رونالدو

هم‌بازی شدن جهانبخش با کریس رونالدو!

ورزش > فوتبال ملی - مراسم کمپانی کلیر با حضور علیرضا جهانبخش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی آلکمار که فصلی رویایی را سپری کرد و  موفق شد آقای گل لیگ هلند شود. جهانبخش که از مدتی قبل سفیر شامپو کلیر در ایران و خاورمیانه شده بود در مراسمی که این کمپانی در جزیره کیش برگزار کرده شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه مدیر شرکت کلیر هم حضور داشت و در سخنان خود از هم بازی شدن جهانبخش و کریس رونالدو خبر داد. رونالدو یکی از اصلی ترین مدل های تبلیغاتی شرکت کلیر محسوب می شود و مدیر این کمپانی گفت:« با اینکه این دو بازیکن در یک تیم فوتبال بازی نمی کنند اما در تیم کلیر هم بازی هستند.»

 

 

267 41

کلید واژه‌ها : لژیونر فوتبال - علیرضا جهانبخش - کریستیانو رونالدو -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۳۰۸/هم_بازی_شدن_جهانبخش_با_کریس_رونالدو را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: