Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@01:10:42 GMT

واکنش تند همسر زيبا بروفه درباره خبر بارداري اش +عکس

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۰۳۱۴/واکنش_تند_همسر_زیبا_بروفه_درباره_خبر_بارداری_اش_عکس

واکنش تند همسر زيبا بروفه درباره خبر بارداري اش +عکس

خبرگزاري آريا - چندي پيش داريوش ياري کارگردان سريال هاتف در يک گفتگو درباره دليل غيبت زيبا بروفه در صحنه هاي کربلاي اين سريال و جايگزين شدن بازيگر ديگري به جاي او در اين صحنه ها توضيحاتي داد که مورد انتقاد همسر زيبا بروفه قرار گرفت . پيام صابري همسر زيبا بروفه طي يادداشتي از صحبت هاي داريوش ياري در اين گفتگو انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گلايه هاي همسر زيبا بروفه از داريوش ياريصحبت هاي کارگردان سريال «هاتف» در خصوص معجزه اي که در سريال رخ داد، واکنش دوم زيبا بروفه را در پي داشت. از اين رو پيام صابري همسر زيبا بروفه در اين خصوص يادداشتي در اختيار باني فيلم قرار داده که در ادامه مي خوانيد:
داريوش ياري عزيز
زندگي خصوصي هنرمندان وسيله اي براي ديده شدن شما نازنين و تحت تأثير قرار دادن مردم عزيزمان نيست تا با ذهني خلاق و قصه پرداز خود از بارداري همسر هنرمند و مهربانم براي مردم معجزه بسازيد. جهت اطلاع حضرتعالي عرض مي کنم. از تصميم تا خبر بارداري همسرم چهارماه هم نمي گذرد و اگر علاقه منديد دقيقتر برايت توضيح دهم 27 ارديبهشت 96 تصويب و روز 22 شهريور 96 دکتر بارداري يک ماهه همسرم را اعلام کرد.

زيبا بروفه و همسرشبا قصه پردازي و بازي با احساسات مذهبي مردم بازي نکنيم براي آن دسته از عزيزان که مي خواهند بدانند چرا همسرم براي پرواز به کربلا از طرف پزشک اجازه پيدا نکرد تشکيل قلب بچه در تاريخ پرواز و فشارخون پايين مادر عنوان شده.
داريوش عزيز
معجزه زيباي سريال شما فقط همزماني بارداري زيبا بروفه و نقش ريحانه در فيلم است.
در پناه سيدالشهدا
***
داريوش ياري کارگردان سريال «هاتف» (17 مهر 96) درباره صحنه اي از اين سريال که در آن حديثه تهراني به جاي زيبا بروفه نقش ريحانه را در کربلا بازي مي کند به خبرنگار مهر گفت: زمانيکه ما خواستيم اين سريال را بسازيم فيلمنامه را به بازيگران شناخته شده زيادي در حوزه سينما و تلويزيون ارايه کرديم اما وقتي آن را خواندند به دليل صحنه هاي کربلا آن را نپذيرفتند و بيان کردند از حضور در کربلا مي ترسند اما زيبا بروفه تنها کسي بود که اتفاقا به دليل علاقه اي که براي حضور در کربلا داشت آن را پذيرفت.
وي ادامه داد: بروفه اتفاقا براي حضور در کربلا لحظه شماري مي کرد و از طرفي هم شور و عقلانيتي داشت که کاملا براي نقش مناسب بود اما اوايل مهر که ما بايد براي گرفتن صحنه هاي مربوطه به کربلا مي رفتيم اتفاقي براي زيبا بروفه رخ داد که باعث شد او نتواند با ما به کربلا بيايد و يک نفر ديگر نقش او را در اين صحنه ها بازي کرد.
ياري عنوان کرد: خداوند هديه اي را که زيبا بروفه مدتي منتظرش بود در روند توليد اين سريال به او زودتر داد و اواخر شهريور، او به ما خبر داد که صاحب فرزند شده است.
اين کارگردان با اشاره به شرايط بروفه اظهار کرد: با شرايطي که او داشت تحت نظارت پزشک قرار گرفت و پزشک بيان کرد که نبايد پرواز داشته باشد بنابراين ما مجبور شديم که انتخاب ديگري داشته باشيم و نزديک ترين بازيگري را که شبيه به او بود انتخاب کرديم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۳۱۴/واکنش_تند_همسر_زیبا_بروفه_درباره_خبر_بارداری_اش_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: