Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@13:51:21 GMT

طرح با قرآن در زلال اعتکاف در مساجد استان بوشهر اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۰۳۴۳/طرح_با_قرآن_در_زلال_اعتکاف_در_مساجد_استان_بوشهر_اجرا_می_شود

طرح با قرآن در زلال اعتکاف در مساجد استان بوشهر اجرا می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: در آیین اعتکاف با برنامه‌ریزی انجام شده طرح با قرآن در زلال اعتکاف در ۸۲ مسجد استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالحسین ناصری ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی برگزاری آیین اعتکاف در استان بوشهر با بیان اینکه مساجد استان بوشهر آماده پذیرایی از معتکفان است اظهار داشت: مراسم معنوی اعتکاف روزهای 13و14و15 رجب همزمان باایام البیض در استان بوشهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های قرآنی در آیین اعتکاف در مساجد استان بوشهر تصریح کرد: در آیین اعتکاف با برنامه‌ریزی انجام شده طرح با قرآن در زلال اعتکاف در 82 مسجد استان بوشهر اجرا می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه طرح با قرآن در زلال اعتکاف مشتمل بر 5 ویژه نامه است افزود: اصلاح قرائت نماز معتکفین، اجرای زنده تلاوت قرآن و اذان، برگزاری مسابقه کتبی فرهنگ قرآنی با موضوع شرح و توضیح خطبه متقین و ترجمه و مفاهیم سوره‌های دهر و هجرات تلاوت و ترتیل عمومی ختم دسته جمعی قرآن شامل طرح با قرآن در زلال اعتکاف است.

ناصری تصریح کرد: بیشترین مسجد تحت پوشش این طرح قرآنی با 14 مسجد در شهرستان بوشهر و کمترین در شهرستان دیلم و عسلویه و جم هر کدام با شش مسجد در نظر گرفته شده است.

مسئول اعزام و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز از اعزام بیش از 330 مبلغ و مبلغه به مساجد محل اعتکاف استان در ایام البیض ماه رجب المرجب خبر داد و بیان کرد: برای استفاده از فرصت معنوی فصل نیایش به ویژه ماه رجب و مناسبت‌های ارزشمند آن و خصوصا ولادت با سعادت مولی الموحدین، حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام با تمهیدات لازم و برنامه ریزی مناسب مراسم معنوی اعتکاف در سطح استان با حضور مبلغین و مبلغات شاهد غنای هرچه بیشتر معنوی می‌شود.

حجت‌الاسلام نعمت الله عظیمی با اشاره به برگزاری جلسه شورای تبلیغ استان با حضور نهادهای فرهنگی تصریح کرد: با حضور موثر و مطلوب روحانیون، مراسم اعتکاف امسال در قالب برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله گفتمان‌های دینی، تصحیح قرائت نماز، برگزاری مراسم محفل انس با قرآن، قرائت ادعیه و زیارات اعتکاف امسال به یاری خداوند با کیفیتی مطلوب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R41363/P41362/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۳۴۳/طرح_با_قرآن_در_زلال_اعتکاف_در_مساجد_استان_بوشهر_اجرا_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: