Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@20:02:28 GMT

برگزاری 75 عنوان برنامه طی دهه فجر در تویسرکان

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۰۳۵۰/برگزاری_۷۵_عنوان_برنامه_طی_دهه_فجر_در_تویسرکان

برگزاری 75 عنوان برنامه طی دهه فجر در تویسرکان

سعید سعیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: به مناسبت این ایام 75 عنوان برنامه در شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت تبیین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در این دهه مبارک افزود: امروز رشد و ترقی و پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف را مرهون انقلاب اسلامی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام تصریح کرد: دیدار با ائمه جمعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری نست‌های بصیرتی و روشنگری و برگزاری جشن انقلاب در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌ها از جمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای اصناف، برگزاری کارگاه‌های مختلف از قبیل آسیب‌های اجتماعی و افزایش جمعیت، همایش فرهنگیان، برگزاری عصر شعر و... نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

سعیدی عنوان کرد: حضور در نمازجمعه و همچنین حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن ماه نیز از برنامه‌های دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۳۵۰/برگزاری_۷۵_عنوان_برنامه_طی_دهه_فجر_در_تویسرکان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: