Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@12:30:24 GMT

مهلت ثبت نام جشنواره ابن سینا امروز پایان می یابد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۰۴۲۰/مهلت_ثبت_نام_جشنواره_ابن_سینا_امروز_پایان_می_یابد

مهلت ثبت نام جشنواره ابن سینا امروز پایان می یابد

تهران- ایرنا- مهلت ثبت نام و ارسال مدارک به بیستمین دوره جشنواره «ابن سینا» که توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود، امروز (جمعه 23 آذرماه 97) به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا، بیستمین جشنواره ابن سینا 15 بهمن ماه در دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف تقدیر از فعالیت‌ها و دستاورد‌های برجسته در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و ارائه خدمات ویژه در حوزه فعالیت‌های دانشگاهی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جشنواره ابن سینا در سال 1378 به همت معاونت پژوهشی و راهنمایی چند تن از استادان برجسته دانشگاه طراحی و آئین نامه تدوین شده آن به تصویب شورای دانشگاه علوم پزشکی تهران رسید تا نقطه آغازی برای توجه ویژه به فعالیت های پژوهشی و آموزشی دانشگاه باشد.
این جشنواره به منظور ایجاد انگیزه میان اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران از طریق شناسایی و قدردانی از فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و سایر فعالیت‌های دانشگاهی برپا می شود چرا که حفظ و اعتلای جایگاه آموزش و پژوهش بی شک مرهون و مدیون زحمات و تلاش‌های صادقانه و دلسوزانه دانشگاهیان است.
**9491**

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۴۲۰/مهلت_ثبت_نام_جشنواره_ابن_سینا_امروز_پایان_می_یابد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: