Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@16:04:58 GMT

جشنواره بازیهای بومی محلی در لرستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۰۵۹۸/جشنواره_بازیهای_بومی_محلی_در_لرستان_برگزار_شد

جشنواره بازیهای بومی محلی در لرستان برگزار شد

رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی لرستان شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در بازی دال پلان که با حضور 8 تیم برگزار شد تیم روستایی کمندان مقام نخست و تیم شاهپور آباد به مقام دوم رسید.
علی خاوری افزود: همچنین در رشته مچ اندازی آقایان شاهین محمودی، اشکان فهیمی و یوسف موسوی به ترتیب اول تا سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در رشته طناب کشی روستای مسعود آباد بین 10تیم شرکت کننده عنوان اول را کسب کرد.
خاوری بیان کرد: در رشته حمل کیسه اقایان علیرضا کیانی از روستای علی آباد مقام نخست و علی اصغر لک از روستای مسعود آباد مقام دوم را کسب کردند.
وی افزود: اجرای موسیقی محلی و بازی های بومی، معرفی سوغات محلی، ارایه محصولات تولیدی روستاییان در قالب نمایشگاه، پخت آش محلی از محورهای برگزاری این جشنواره بود.
جشنواره بازی های بومی و محلی و نمایشگاه توانمندی روستاییان با همت فرمانداری شهرستان ازنا، بخشداری مرکزی، اداره ورزس و جوانان، هیان ورزش روستایی و عشایری و شورا دهیار روستا برگزار شد.
3210/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۵۹۸/جشنواره_بازیهای_بومی_محلی_در_لرستان_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: