Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@11:11:03 GMT

حضور گلستان در مسابقات بومی محلی کشور

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۰۶۰۰/حضور_گلستان_در_مسابقات_بومی_محلی_کشور

حضور گلستان در مسابقات بومی محلی کشور

رضا محمدخانی رئیس هیئت ورزش روستایی و بومی محلی گلستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ گفت: تیم‌های بومی محلی استان گلستان برای حضور در مسابقات بومی محلی قهرمانی کشور عصر امروز به شهر سنخواست استان خراسان شمالی اعزام می‌شوند.

وی گفت: تیم‌های گلستان در دو بخش آقایان و بانوان با حضور پنج بازیکن آقا‌و پنج بازیکن خانم در رشته‌های بازی‌های بومی محلی در این تورنمنت رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدخانی در پایان گقت: درمسابقات بومی محلی قهرمانی کشور ۶ استان به صورت منطقه‌ای رقابت می‌کنند و حسن غفاری از گلستان به عنوان داور این مسابقات را قضاوت می‌کند.

انتهای پیام /ع/م   تیم های گلستان در مسابقات بومی محلی کشور حضور خواهند داشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۶۰۰/حضور_گلستان_در_مسابقات_بومی_محلی_کشور را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: