Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@23:03:55 GMT

شماره تلفن مرکز پاسخگویی به سوالات دینی سازمان تبلیغات تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۱۷۰۹/شماره_تلفن_مرکز_پاسخگویی_به_سوالات_دینی_سازمان_تبلیغات_تغییر_کرد

شماره تلفن مرکز پاسخگویی به سوالات دینی سازمان تبلیغات تغییر کرد

حجت الاسلام سادات منصوری، مسئول مرکز مشاوره و پاسخگویی به سوالات دینی سازمان تبلیغات گفت: شماره تلفن پاسخگویی به سوالات دینی سازمان تبلیغات اسلامی از شماره ۰۹۶۵۰ به شماره ۰۹۶۵۰۰ تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدسادات منصوری، مسئول مرکز مشاوره و پاسخگویی به سوالات دینی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: چندی پیش شرکت مخابرات شماره تلفن مرکز مشاوره و پاسخگویی به سوالات دینی سازمان تبلیغات اسلامی را بدون اطلاع رسانی از شماره ۰۹۶۵۰ به شماره ۰۹۶۵۰۰ تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل تعداد کاربران ما به تعداد قابل توجهی کاهش یافت.

وی افزود: تا پیش از تغییر شماره تلفن اولیه،ما روزانه حدود هزار تماس تلفنی داشتیم ولی در حال حاضر تعداد تماس ها به یک سوم تقلیل پیدا کرده و روزانه حدود ۳۰۰ تماس داریم. چرا که کاربران همیشگی ما وقتی با همان شماره اولیه تماس می گیرند با بوق اشغال مواجه می شوند و نمی دانند باید با چه شماره جدیدی تماس بگیرند.

سادات منصوری ادامه داد: مرکز مشاوره و پاسخگویی به سوالات دینی سازمان تبلیغات اسلامی با حضور ۴۰ مشاور فعال به صورت ۲۴ ساعته در خدمت کابران و مخاطبان و آماده پاسخگویی به پرسش های مشاوره اعتقادی، احکام و فقه است. همچنین تماس از شماره تلفن ثابت به این مرکز رایگان است و هزینه ای برای کاربران ندارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۷۰۹/شماره_تلفن_مرکز_پاسخگویی_به_سوالات_دینی_سازمان_تبلیغات_تغییر_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: