Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@02:10:34 GMT

داستان آموزنده | زشت ترين دختر کلاس

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۱۷۶۴/داستان_آموزنده_زشت_ترین_دختر_کلاس

خبرگزاري آريا - داستان آموزنده | زشت ترين دختر کلاس


داستان آموزنده : زشت ترين دختر کلاس
 دختر دانش آموز صورتي زشت داشت. دندان‌هايي نامتناسب با گونه‌هايش، موهاي کم پشت و رنگ چهره‌اي تيره. روز اولي که به مدرسه ما آمد، هيچ دختري حاضر نبود کنار او بنشيند. نقطه مقابل او دختر زيبارو و پولداري بود که مورد توجه همه قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در همان روز اول مقابل تازه وارد ايستاد و از او پرسيد: ميدوني زشت‌ترين دختر اين کلاسي؟!! يک دفعه کلاس از خنده ترکيد.

بعضي‌ها هم اغراق آميزتر مي‌خنديدند. اما تازه وارد با نگاهي مملو از مهرباني و عشق در جوابش جمله‌اي گفت که موجب شد در همان روز اول، احترام ويژه‌اي در ميان همه و از جمله من پيدا کند :
اما کاتريناي عزيزم،بر عکس من تو بسيار زيبا و جذاب هستي.
او با همين يک جمله نشان داد که قابل اطمينان‌ترين فردي است که مي‌توان به او اعتماد کرد و لذا کار به جايي رسيد که براي اردوي آخر هفته همه مي‌خواستند با او هم گروه باشند.
او براي هر کسي نام مناسبي انتخاب کرده بود:
به يکي مي‌گفت چشم عسلي و به يکي از دبيران، لقب خوش اخلاق‌ترين معلم دنيا و به مستخدم مدرسه هم محبوب‌ترين ياور دانش آموزان را داده بود.
ويژگي برجسته او در تعريف و تمجيد‌هايش از ديگران بود که واقعاً به حرف‌هايش ايمان داشت و دقيقاً به جنبه‌هاي مثبت فرد اشاره مي‌کرد. مثلاً به من مي‌گفت بزرگترين نويسنده دنيا و به خواهرم مي‌گفت بهترين آشپز دنيا! و حق هم داشت. آشپزي خواهرم حرف نداشت و من از اين تعجب کرده بودم که او توي هفته اول چگونه اين را فهميده بود؟!





سالها بعد وقتي او به عنوان شهردار شهر کوچک ما انتخاب شده بود به ديدنش رفتم و بدون توجه به صورت ظاهري‌اش احساس کردم شديداً به او علاقه مندم. پنج سال پيش وقتي به خواستگاري‌اش رفتم، دليل علاقه‌ام را جذابيت سحر آميزش مي‌دانستم و او با همان سادگي و وقار هميشگي‌اش گفت: براي ديدن جذابيت يک چيز، بايد قبل از آن جذاب بود!
در حال حاضر من از او يک دختر سه ساله دارم. دخترم بسيار زيباست و همه از زيبايي صورتش در حيرتند. روزي مادرم از همسرم سؤال کرد که راز زيبايي دخترمان در چيست؟!
همسرم جواب داد: من زيبايي چهره دخترم را مديون خانواده پدري او هستم! و مادرم روز بعد نيمي از دارايي خانواده را به ما بخشيد.
داستان پند آموز
اخبار مرتبط:
داستان آموزنده | تابلو نقاشي آرامش
داستان آموزنده | سقراط و رمز موفقيت
داستان آموزنده | دشنام اسير به پادشاه
داستان آموزنده | جوانک عاشق و بندگي راستين
داستان آموزنده | سرآستين راست شاهزاده خانم

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۷۶۴/داستان_آموزنده_زشت_ترین_دختر_کلاس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: