Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@22:13:35 GMT

برتری برانکو مقابل تارتار/خیز بلند سرخپوشان برای سومین قهرمانی متوالی در لیگ

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۱۷۸۶/برتری_برانکو_مقابل_تارتار_خیز_بلند_سرخپوشان_برای_سومین_قهرمانی_متوالی_در_لیگ

به گزارش وانانیوز،  سرخپوشان با 28 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند. با تساوی روز گذشته پدیده، در صورت شکست سپاهان در بازی روز شنبه، پرسپولیسی ها می توانند با پیروزی با اختلاف 3 گل به قهرمانی نیم فصل اول برسند. پارسی ها هم در صورت برد می توانند جایگاه ششم خود را تثبیت کنند تا در نیم فصل دوم نبرد جدیدی را با صدر نشینان آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





در پایان هفته‌ی دوازدهم فصل گذشته‌ی لیگ برتر پارس جنوبی جم همراه با تارتار با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس صدرنشین بود و شاگردان او در هفته‌ی سیزدهم هم باید در جم به مصاف پرسپولیس می‌رفتند. بازی دو تیم در جم تا دقیقه 65 کم برخورد دنبال می‌شد تا اینکه در این دقیقه خطای علیرضا بیرانوند روی مهاجم پارس جنوبی با اعلام پنالتی از سوی داور همراه بود. محسن فروزان دروازه‌بان پارس پشت این توپ ایستاد اما ضربه او پس از برخورد به تیرک‌های عمودی دروازه، گل نشد تا فرصت ایده‌آل گلزنی پارس جنوبی جم از دست برود. بازی تا ثانیه‌های پایانی با همان تساوی بدون گل دنبال می‌شد تا اینکه پرسپولیس با تعویض طلایی برانکو ایوانکوویچ به گل رسید.



شایان مصلح که در دقیقه‌ی 90 به جای محسن مسلمان به زمین آمده بود، در دقیقه 96 روی پاس ارسالی کمال کامیابی‌نیا از سمت راست محوطه‌ی جریمه‌ موفق شد با پا درازه‌ی پارس را باز کند تا پرسپولیسی‌ها ضمن پیروزی یک بر صفر مقابل میزبان خود بتوانند به صدر جدول رده بندی برسند.



بعد از آن باخت، پارس جنوبی جم که صدر جدول رده بندی را از دست داده بود، در 9 بازی پیاپی خود در لیگ برتر فقط یک برد بدست آورد و در نهایت به مقام پنجم لیگ رسید. پرسپولیسی‌ها هم در نهایت برای دومین فصل پیاپی همراه با برانکو ایوانکوویچ قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شدند.



سرخپوشان در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر در تقابل با مهدی تارتار عملکرد بهتری داشته‌اند. تارتار که سابقه‌ی مربیگری در باشگاه پرسپولیس را هم در کارنامه دارد، در 10 تقابل خود مقابل سرخپوشان پایتخت در لیگ برتر 4 بار باخته است، 2 بار توانسته از سد پرسپولیس بگذرد و 4 بار هم جدال او با پرسپولیس برنده‌ای به همراه نداشته است. به نوشته برنا، در این 10 بازی پرسپولیسی‌ها 8 گل زده‌اند که به طور میانگین 0.8 گل زده در هر بازی می‌شود. شاگردان تارتار هم 6 گل زده‌اند که به طور میانگین 0.6 گل زده در هر بازی می‌شود. برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخپوشان پایتخت در 3 تقابلی که در لیگ برتر مقابل مهدی تارتار داشته، 2 بار او را شکست داده و یک بار هم جدال تارتار و برانکو به تساوی انجامیده است. تارتار در 4 بازی آخری که مقابل پرسپولیس قرار گرفته، در کسب پیرزوی ناکام بوده است.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۷۸۶/برتری_برانکو_مقابل_تارتار_خیز_بلند_سرخپوشان_برای_سومین_قهرمانی_متوالی_در_لیگ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: