Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@04:35:02 GMT

ماجرای رابطه غیراخلاقی فرح دیبا با هم‎کلاسی‌ دوران جوانی‌اش +فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۱۹۰۳/ماجرای_رابطه_غیراخلاقی_فرح_دیبا_با_هم_کلاسی_دوران_جوانی_اش_فیلم

ماجرای رابطه غیراخلاقی فرح دیبا با هم‎کلاسی‌ دوران جوانی‌اش +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرح که از ابتدا در یک خانواده  بی قید و بند بزرگ شده بود رعایت شرع برایش معنی و ارزش خاصی نداشت. رابطه غیراخلاقی او با فریدون جوادی یکی از بارزترین موارد فساد اخلاقی فرح بود. او در دوران تحصیل با فریدون جوادی از دوستان دوره مدرسه‌اش در مدرسه رازی آشنا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته فرح با دوستان زیادی از دوران تحصیلش در فرانسه رفت و آمد می‌کرد که فریدون جوادی منفورترین چهره بین آنها بود و رابطه ای نامناسب با او برقرار کرده بود البته به گفته برخی این دو از قبل عاشق و معشوق یکدیگر بوده‌اند. 

فریدون در مهمانی‌هایی که فرح برگزار می‌کرد شرکت می‌کرد. فرح که از فاش شدن این فساد اخلاقی  و رفتار نامتعارفش ابایی نداشت دستور داد تا اتاق یکی از ماموران گارد را به او بدهند که بتواند به فریدون نزدیک‌تر باشد. فساد فرح با فریدون بارها مایه بی آبرویی درباریان شده بود.

حتی اعتراض یکی از فرماندهان فرح درباره فساد اخلاقی‌اش با فریدون با اخراج وی روبه رو شد. او گفته بود: "ما فکر می‌کردیم از یک زن عفیفه نگهداری می‌کنیم و نمی‌دانستیم همچین مسائلی وجود دارد". همچنین در مکزیک هم در دوران مریضی محمدرضا پهلوی، احمدعلی انصاری، پسرخاله فرح,  درمورد افساد اخلاقی او لب به اعتراض گشود که فرح در پاسخ به او گفت: "به کسی مربوط نیست". او حتی در ایام بیماری و مرگ و پس از مرگ شاه از این فساد دست برنداشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

فساد اخلاقی فرح با فریدون جوادی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۹۰۳/ماجرای_رابطه_غیراخلاقی_فرح_دیبا_با_هم_کلاسی_دوران_جوانی_اش_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: