Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-18@05:11:19 GMT

سود سهام عدالت برخی افراد به دلیل نداشتن شبا واریز نشد/ منتظر پرداخت‌های بعدی باشید

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۱۹۹۷/سود_سهام_عدالت_برخی_افراد_به_دلیل_نداشتن_شبا_واریز_نشد_منتظر_پرداخت_های_بعدی_باشید

سود سهام عدالت برخی افراد به دلیل نداشتن شبا واریز نشد/ منتظر پرداخت‌های بعدی باشید

معاون سازمان خصوصی سازی در مورد عدم واریز سود سهام عدالت در مرحله اول و دوم برای عده‌ای از سهامداران عدالت گفت: سود این افراد بعد از تأییدیه شبای این افراد بعد از دریافت حساب‌ مشمول سود سهام عدالت در نوبت‌ بعدی یکجا واریز می‌شود.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، داوود خانی معاون سازمان خصوصی سازی در گفت‌وگویی درباره دلیل عدم واریز سود نقدی مجامع شرکت‌های حاضر در سبد سهام عدالت برای برخی مشمولان گفت: با توجه به فرایند زمانی اخذ تأییدیه بانکی پس از اعلام شماره شبای حساب بانکی از سوی مشمولان سهام عدالت، در مرحله دوم واریز سود نقدی عده‌ای از مشمولان دستکم طی چند روز اخیر توانسته‌اند این تأییدیه را در سامانه سهام عدالت مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود اخذ تأییدیه شماره شبای حساب بانکی از سامانه سهام عدالت اما به دلیل جمع‌آوری شماره‌های شبای مشمولان سهام عدالت تا قبل از اخذ این تأییدیه تا قبل از آغاز واریز سود نقدی در نوبت دوم، این دسته از افراد سود نوبت اول و دوم را در نوبت بعدی واریز سود به طور یکجا دریافت خواهند کرد.

خانی تاکید کرد: با توجه به جمع آوری سود نقدی مجامع سال مالی 95 شرکت‌ها تا قبل از تیرماه 97 و همچنین برگزاری برخی مجامع در نیمه دوم سال انتظار می‌رود، یک یا دو مرحله دیگر به توان سود نقدی مشمولان سهام عدالت را تا قبل از آغاز فصل مجامع سال مالی 96 پرداخت کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه برخی شرکت‌ها مدت قانونی واریز سود نقدی مصوب مجامع خود در بازه زمانی 8 ماهه را رعایت نمی‌کنند، افزود: برخی شرکت‌ها نیز به لحاظ دوره مالی خود ناگزیر به برگزاری مجامع عادی سالیانه خود در ماه های پایانی سال یا در اوایل سال آینده هستند که به محض دریافت این سود به حساب همه مشمولان از جمله افرادی که در نوبت اول و دوم به دلیل تأخیر در تأیید شماره شبای بانکی نتوانستند سود خود را دریافت کنند، واریز می‌شود.

به گفته وی در صورت تأیید شماره شبای بانکی از سوی سامانه سهام عدالت تا قبل از آغاز نوبت سوم واریز سود سهام عدالت ، همه سودهای معوق که در نوبت‌های قبلی تخصیص یافته، بطور یکجا به حساب این مشمولان واریز خواهد شد.

به گزارش فارس، واریز مجموع سود 79 هزار و 800 تومانی سهام عدالت در دو نوبت به حساب مشمولان این سهام طی روز های اخیر در حالی صورت گرفته که برخی مشمولان سهام عدالت به دلیل آنچه که تاخیر در اعلام تایید کد شبا حساب بانکی در سامانه سهام عدالت اعلام شده از دستیابی به این سود در این مرحله جامانده‌اند که به گفته معاون سازمان خصوصی سازی در مرحله سوم این سود معوق بعلاوه سود تعلق گرفته در مرحله جدید را دریافت خواهند کرد.

منبع: فارس

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۹۹۷/سود_سهام_عدالت_برخی_افراد_به_دلیل_نداشتن_شبا_واریز_نشد_منتظر_پرداخت_های_بعدی_باشید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: