Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@07:25:56 GMT

جان باختن دو نفر بر اثر ريزش زاغه در سنقر و کليايي

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۲۰۹۱/جان_باختن_دو_نفر_بر_اثر_ریزش_زاغه_در_سنقر_و_کلیایی

جان باختن دو نفر بر اثر ريزش زاغه در سنقر و کليايي

خبرگزاري آريا- معاونت امداد و نجات هلال احمر سنقر وکليايي از جان باختن دو نفر بر اثر ريزش آوار (زاغه) در روستاي چرمله سفلي اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا، رسول شريفي گفت: اين حادثه ساعت 22 شب گذشته (پنجشنبه 22 آذر) در روستاي چرمله سفلي رخ داد که بر جان باختن دو نفر بر اثر ريزش زاغه در سنقر و کليايياثر آن دو مرد 33 ساله به علت گرفتار شدن در زير آوار جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روستاي چرمله در 40 کيلومتري مرکز شهرستان سنقروکليايي واقع شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۰۹۱/جان_باختن_دو_نفر_بر_اثر_ریزش_زاغه_در_سنقر_و_کلیایی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: